Razvan Dragoi va castiga bani dintr-un comision fix din valoarea tranzactiilor prin platforma. Reprezentantii The Trainers planuiesc si introducerea unui ‘membership fee’ pentru trainerii inscrisi. Compania estimeaza ca business-ul va ajunge la break-even la inceputul anului 2016, urmand ca investitia sa fie recuperata la inceputul lui 2017.

Pe platforma de training se pot inscrie companiile care vor sa cumpere programe de training pentru angajati, dar si trainerii care vor sa-si ofere serviciile si ofertele. Pana acum, au fost inscrise peste 40 de programe de traning, care acopera 45 de domenii de activitate. La scurt timp dupa lansare, in platforma s-au inregistrat 23 de traineri, a caror experienta insumeaza peste 50.000 de ore de training livrate.

Sursa foto: Captura TheTrainers.ro

Citeste si:

"Industria de training din Romania trece printr-o perioada de consolidare, dupa ce criza financiara a remodelat si influentat acest sector. Inca sunt numeroase oportunitati pe care piata trebuie sa le acopere, atat in ceea ce priveste nevoile companiilor, cat si pe cele ale trainerilor. Din dorinta de a oferi mai multa transparenta in achizitia de training, a luat nastere The Trainers, o alternativa inovativa la metodele traditionale de achizitie de training. Este un proiect in acord cu timpurile pe care le traim, in care online-ul este principalul loc in care cautam inainte de a cumpara un produs sau serviciu", a declarat Razvan Dragoi, fondator The Trainers.

Pentru a obtine validarea in platforma, trainerii trebuie sa parcurga o serie de pasi: sa programeze un curs deschis la care sa participe un membru din echipa de validare The Trainers, sa obtina feedback pozitiv din partea participantilor si din partea echipei de validare, sa aiba cel putin trei recomandari scrise din partea clientilor cu care a lucrat anterior.

In ceea ce priveste companiile, The Trainers isi asuma indeplinirea obiectivelor in programele de training contractate de la trainerii certificati. Mai mult, platforma pune la dispozitie companiilor posibilitatea de a solicita un program de training, in cazul in care acesta nu se regaseste printre cele deja existente. Trainerii validati vor avea acces la aceste solicitari si vor putea trimite oferte, din care companiile pot face o selectie in functie de parametrii de interes: cost, continut, timing.

Razvan Dragoi, fondatorul The Trainers, este manager de training la Fan Courier de 8 ani, functie pe care o ocupa dupa ce a fost manager de vanzari la aceeasi companie, din 2003. Anterior, a lucrat in vanzari la Avon Romania.