Conform unui studiu realizat in 2012 de Business Network SW , 87% dintre respondenti spun ca fac networking, dar din motive foarte diverse: 45% dintre acestia socializeaza doar din placere, 35% pentru dezvoltare personala, 80% pentru dezvoltarea afacerilor, iar 95% pentru consolidarea relatiilor. Dintre cei 13% care au declarat ca nu fac networking, 50% au motivat acest lucru prin lipsa de timp, 25% prin faptul ca nu aduce valoare business-ului, iar 25% prin lipsa experientei.

Desi a pornit pe cont propriu, intr-un context modest, Ferrazzi si-a construit reteaua sociala oferind ajutor oamenilor si perfectionandu-si tehnicile de inter-relationare. Povestea lui, pe care o prezinta in aceasta carte, poate fi o inspiratie pentru toti cei care doresc sa isi consolideze relatiile personale si de business. Autorul dezvaluie secretul sau – generozitatea – ca fiind cheia succesului, ceea ce reprezinta un concept radical in lumea afacerilor.

Dezvoltarea relatiilor personale transcende de multe ori abilitatile individuale.

Aceasta carte nu este dedicata doar profesionistilor in vanzari si comunicare, ci si celor care isi doresc sa cunoasca oameni noi si sa isi extinda conexiunile de afaceri. In primul rand, pentru ca socializarea a devenit un element-cheie in noua lume guvernata de tehnologie. Iar intr-o astfel de lume dinamica, aliantele de business sunt foarte importante. Cei mai de succes lideri de afaceri din prezent sunt cei care au reusit sa construiasca retele sociale extinse.

Nu mancati niciodata singuri este o carte care porneste, asa cum se arata inca din titlul, de la un principiu simplu: acela de a imparti beneficiile pe care le ai la un moment dat cu cei din jurul tau, fara un motiv anume, altul decat simplu fapt ca poti fi de ajutor. Sprijinul sincer si dezinteresat consolideaza relatiile si creeaza un capital social care devine foarte valoros in momentele-cheie ale carierei fiecaruia dintre noi”, a declarat Bogdan Ion, CMP, EY Romania.

Cartea lui Kieth Ferrazi este cel de-al doilea volum al colectiei “Co-lectia de antreprenoriat”, ce apare cu sprijinul EY Romania si este dedicata antreprenoriatului. EY Romania continua astfel colaborarea inceputa acum trei ani cu editura Publica, care a condus la editarea a cinci volume pana in prezent.

Poti comanda cartea de aici.