“Contestarea ideilor m-a facut sa cred mai mult in viziunea mea. Aceasta contestare m-a facut sa merg mai departe. Printre contestatari au fost in primul oamenii din mediul bancar. In 2009 a prins mediul bancar din Romania complet nepregatit. Expertiza de banking limitata, explozia numarului de banci intre 2005 si 2008, usurinta cu care s-a dezvoltat mecanismul de creditare si atitudinea neutra a Bancii Nationale nu au reusit sa consolideze la nivelul bancilor experienta necesara pentru a trece anii 2009-2010. Bancile au fost primele care s-au speriat in criza si s-au speriat din cauza intelegerii limitate a sistemului. O banca mare mi-a spus ca nu mai poate continua relatia cu Altex si Media Galaxy pentru ca in viziunea lor peste 5 ani magazinele nu vor mai exista si tot businessul va fi online, iar noi nu vom putea face aceasta schimbare”, explica Dan Ostahie, in emisiunea WALL-STREET 360 [Vezi VIDEO 02':54'']

Seful Altex spune ca existenta magazinelor fizice si integrarea canalului de vanzare online cu cel offline este o viziune in care crede si pe care clientii o confirma. “Magazinul ramane stalpul de incredere pentru clienti. Orice magazin online usureaza drumul spre magazinul fizic. Acum, oamenii dau click, vad produsul, compara, este ceva parte din businessul existent. Online-ul este un alt magazin dintr-o retea existenta. Insa magazinul nu are acest contact cu produsul sau asistentul de vanzari”.

Dan Ostahie spune ca a investit un milion de euro in noua platforma IT a Altex, iar pentru urmatorii cinci ani bugetul este de zece milioane de euro. Pentru anul acesta, Dan Ostahie si-a bugetat o cifra de afaceri de 450 de milioane de euro.