Actionarii companiei sunt Samuel Bumbu, in varsta de 33 de ani, cu studii in design si arhitectura, este unul dintre fondatori si are o experienta de peste 7 ani in proiectare si executie pentru design interior. Alessandro Gregori, in varsta de 32 de ani, cel de-al doilea fondator, are o specializare in economie si comert la nivel international si stage de design de produs in Italia. Cu o experienta de 7 ani de zile in industrie a dezvoltat o pasiune pentru design, moda, creatie si tot ceea ce inseamna frumos, lucruri care au devenit in timp si un motiv de business.

Cei doi tineri antreprenori, fondatori ai brandului Noctooorne, au realizat lucrari in mai multe tari, precum Italia, Qatar, Russia si Elvetia, pentru companii cu renume in industrie. Lansarea noului showroom Noctooorne acopera atat piata de produse dedicate amenajarii spatiului de dormit, cat si pe cea de textile pentru somn si baie.

Conceptul aduce in exclusivitate in Romania, sub acelasi acoperis, urmatoarele brand-uri recunoscute la nivel international: Treca (Franta), Hastens (Suedia), D’elite (Italia), Bolzan Letti (Italia), Shuj (Italia), Bellora (Italia), Cinelli Piumini (Italia).

Investitie si concept

“Investitia initiala, pentru primul an de activitate va fi de aproximativ 300.000 euro si proiectia noastra de business are in vedere amortizarea acesteia in 3 ani de zile. Ne propunem o cifra de afaceri de 700.000 euro pentru primul an de activitate”.

Showroom-ul pune la dispozitie mai multe categorii de produse apropiate spatiului de dormit, de la saltele, toppere, paturi din textile, pilote de matase, lenjerii de pat, pana la pijamale sau papuci de casa din casmir, parfumuri de camera, saruri de baie si halate din bumbac.

“Daca ar fi sa estimam business-ul focusat pe somn, in comparatie cu alte afaceri similare din industria mobilierului, vom remarca faptul ca potentialul pietei este foarte mare. In prezent, cred ca am ajuns undeva la 15% din potentialul acestei piete, in comparatie cu celelalte segmente, de bucatarie, living sau canapele, care sunt piete mature, ajunse deja la saturatie. In ceea ce priveste planul de expansiune al business-ului, pentru primul an avem in vedere familiarizarea clientilor nostri cu produsele si conceptul Noctooorne. Apoi, urmeaza sa ne extindem si in alte orase din Romania, prin diferite colaborari cu parteneri din domeniul mobilei de lux, dorind sa ajungem, astfel, mai aproape de clientii care isi doresc un produs de calitate. Inca de la inceputurile acestui business, am avut permanent o viziune internationala. Avem in plan deschiderea altor trei showroom-uri Noctooorne in Milano, Tokyo si New York. Anul viitor ne dorim ca Noctooorne sa devina un brand solid pe piata in domeniu din Romania”, spun, pentru wall-street.ro, oficialii companiei.

Citeste si:

In prezent echipa interna este formata din 4 angajati, in completarea carora sunt foarte importante serviciile de consultanta oferite din partea celor 7 furnizori care distribuie exclusiv in Romania prin intermediul showroom-ului Noctooorne.

Despre somn

“Este foarte important ca toti clientii nostri sa fie constienti de faptul ca orice pat pe care noi il oferim este construit special pentru clientul nostru si nu va fi niciodata standard. Spre exemplu, o saltea va avea densitati diferite in cazul in care exista o diferenta mai mare de greutate intre parteneri. Ceea ce doreste Noctooorne sa ofere pietei din Romania va fi intotdeauna focalizat pe consumator”, a declarat Alessandro Gregori, co-fondator Noctooorne.

Acesta este si un motiv pentru care produsele nu sunt disponibile online, subliniaza reprezentantii companiei.

“Nu avem si nu vom dezvolta un magazin in mediul online. Credem in contactul direct al consumatorilor cu Noctooorne, ei vor dori sa vada, sa incerce si sa atinga produsele noastre, iar calitatea acestora este data atat de materialele naturale, cat si de minutiozitatea cu care sunt lucrate. Showroom-ul reprezinta lumea unui rasfat senzorial, unde clientii sunt incurajati sa vina si sa testeze produsele, sa intre intr-o interactiune directa cu ele, sa simta diferenta pe propria piele si sa decida ce anume isi doresc pentru un confort personal sporit si pentru o imbunatatire a modului de viata in general. Daca vom avea clienti din provincie sau care nu pot ajunge in showroom de fiecare data cand doresc sa achizitioneze produse de la Noctooorne, avem posibilitatea sa le oferim consultanta la birou si sa facem livrari in alte orase din Romania”, spun reprezentantii companiei.

Noctooorne considera ca educarea consumatorului roman cu privire la importanta unui somn de calitate este un pilon spre intelegerea modului in care functioneaza corpul uman. Somnul este un proces esential si vital pentru invatare si memorie, iar absenta acestuia poate avea un impact negativ asupra sanatatii, sigurantei si longevitatii omului. Fara somn, nu am putea functiona eficient, iar abodarea lui din punct de vedere medical trebuie deasemenea luata in considerare.

"Somnul reprezinta modalitatea prin care corpul se poate regenera si isi poate redobandi vitalitatea pierduta in timpul zilei. Atat sistemul locomotor, cat si sistemul cognitiv, nu isi pot desfasura activitatea la parametri optimi pentru o perioada indelungata de timp, fara repaos. De aceea, este nevoie de un somn odihnitor, prin care procesele fiziologice sa poata reveni la normal. In acest sens, foarte importanta este si calitatea saltelei, care ne poate ajuta sa avem un somn de calitate, la finalul caruia sa ne trezim odihniti, fara dureri sau amorteli si plini de energie", afirma Bogdan Goga, fizioterapeut in cadrul cabinetului de recuperare medicala Terapie pentru Miscare.