In timp ce marile corporatii mai reduc turatia in perioada sarbatorilor, unele sectoare din economie profita de aceasta perioada si isi cresc vanzarile cu pana la 50%.
Daca multi antreprenori asteapta anotimpurile calde pentru a-si ridica afacerea, unii oameni de afaceri prefera iarna. Sau cel putin perioada sarbatorilor si a vacantei scolare.
Turismul, micile fabrici de produse traditionale, florariile, firmele de curierat si saloanele de infrumusetare sunt doar o parte din domeniile care asteapta iarna pentru a-si creste cifra de afaceri.
Sarbatori cu aroma de carnati si cozonaci
Micile fabrici de produse traditionale isi tureaza motoarele pe timp de iarna. Daca in restul anului acest tip de producatori depind in general de targuri de specialitate sau evenimente izolate, pe timp de iarna cerearea de produse alimentare specifice sarbatorilor este in crestere.
Citeste in continuare pe adevarul.ro.
Sursa foto: Pixabay
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: