Descopera mai multe idei de business pe Raftul cu Afaceri.

Produsele Mandra Chic constau in tricouri, perne, sorturi si saculeti de bucatarie, care sunt create prin aplicarea de panze vechi sau nou create si texte brodate din cultura populara veche sau contemporana.

Totul a pornit de la faptul ca in 2009 a realizat cateva tricouri pentru un eveniment, care au intrat in atentia celor de la Carturesti, fondatorii platformei de design romanesc ROD (Romanian Design). Ei le-au propus sa colaboreze si astfel au inceput sa lucreze organizat si asumat. Investitia a fost mica, de aproximativ 1.000 de euro, iar banii au provenit din economiile Alinei Zara dintr-un job paralel de om de PR.

Citeste si:

“Am lucrat impreuna cu mama, acasa, pe masina noastra veche de cusut. Am crescut exponential, fara investitii riscante. Am facut in familie tot ce trebuia facut. De la creatie, la productie, livrare, promovare”, spune Alina Zara.

In prezent, pentru Mandra Chic lucreaza permanent trei oameni, insa atelierul are si sase colaboratori in functie de proiecte. "Am angajat doamne care nu au loc de munca si care in general au in jur de 50-60 de ani. Insa ele lucreaza adesea cu mamele lor, care au peste 80 de ani si care sunt si mai pricepute pentru ca fac modele spectaculoase si inoveaza foarte mult. Iar noua ne lipseste inovatia", afirma antreprenoarea.

Dintre produsele create (tricouri, perne, sorturi, saculeti de bucatarie) cel mai bine se vinde "tricoul fain Mandra Chic", iar comanda medie este de aproximativ 150 de lei.

Afla mai multe din articolul: Alina Zara, antreprenoarea care a reinventat sezatoarea si vinde produse "chic" facute intr-un sat de la munte

A reinventat sezatoarea si vinde produse traditionale "chic"

A reinventat sezatoarea si vinde produse traditionale "chic"