Canalul Zmenta s-a nascut in 2012 si a cunoscut succesul aproape imediat, datorita stilului non-conformist si, simultan, amuzant, al tanarului nascut in Vatra Dornei.

Ideea Midnight.delivery s-a nascut mai demult, Mihai hotarandu-se sa o puna in aplicare in 2016, “intr-un oras tanar si plin de viata, Cluj-Napoca. Toti din echipa ne-am intalnit cu situatia ca intr-o noapte, cand stateam la un pahar de ceva si la o vorba, sa ramanem fara bautura sau sa ni se faca foame. Pentru bautura trebuia sa mergem pana la un non-stop, pentru mancare trebuia sa asteptam cel putin o ora. Asa ca ne-am gandit, oare nu poate sa vina bautura si mancarea la noi acasa intr-un timp mai scurt? Ca noi sunt multi alti tineri, asadar public si cerere de oferta exista”, spune el.

In proiectul Midnight.delivery, alaturi de Mihai Taranu, sunt si Alexandru Trifoi (22 de ani, student in anul 3 la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca), Bogdan Groza (25 de ani, absolvent al Universitatii Tehnice Cluj-Napoca) si Alin Lucaciu (21 de ani, student in anul 3 la FSEGA Cluj-Napoca).

Cum si unde va functiona Midnight.delivery

Pentru inceput tinerii se axeaza pe Cluj-Napoca, avand doua masini cu stoc de marfa in ele; orasul este impartit pe zone. “Avem noroc ca noaptea nu este trafic aglomerat, iar o marja de eroare pentru timpul de livrare ar putea exista datorita unor factori externi. Orice intarziere ne-o vom asuma si ne vom revansa fata de clienti, iar daca o sa fie nevoie, vom suplimenta numarul de masini”, spune el.

Publicul tinta? Cel activ, tanar, cu varste cuprinse intre 18-30 de ani, adica aproximativ 180.000 de oameni din Cluj-Napoca. De altfel, livrarile se axeaza pe bauturi alcoolice/non-alcoolice, mancare tip fast-food, tutun. Promovarea, asa cum era de asteptat, nu va fi o problema majora, avand in vedere baza de fani deja existenta. “Voi promova proiectul in cateva materiale video pe YouTube si pe pagina de Facebook, dar nu vreau neaparat sa asociez imaginea mea cu proiectul. Avem deja gandite un numar de 10 campanii de marketing pentru acest an, vrem intr-un timp relativ scurt sa ajungem la toti cei 180.000 de potentiali clienti”, spune, increzator, omul din spatele brandului Zmenta.

Citeste si:

Evident, ramane de vazut cat de rapid vor putea scala proiectul daca, intr-adevar, vor atinge aceasta baza de clienti.

“O sa vindem produsele ce se cumpara cel mai mult noaptea din magazinele non-stop. Bauturi alcoolice (sub pretul de non-stop), bauturi non-alcoolice, mancare tip fast-food unde vom aveam parteneriate cu localuri, tigari, snack-uri, prezervative si ceva mai amuzant - un chit anti-mahmureala. Vomlucra cu stocul nostru, dar si cu parteneri. Pentru produsele alcoolice, acum suntem in discutii, vom lucra cu un mare importator din Romania”, subliniaza tanarul.

Data de lansare va fi pe 15 februarie, ora 20:00, programul de activitate fiind de la ora 8 seara la 06:00 dimineata. “Pana atunci, incercam sa optimizam cat se poate de bine partea de comenzi si timpul scurt de livrare”, mai spune el.

Cum ti se pare proiectul Vloggerului? Consideri ca va avea succes? Ce ti-ar placea sa livreze noaptea? Te incurajam sa comentezi.