Tuturor prestatorilor de servicii li se solicita si acreditari profesionale ce atesta competentele lor. Bazele platformei au fost puse de catre 5 tineri cu varste cuprinde intre 23 si 29 de ani, cu capital 100% romanesc.

Florin Covaci (23 ani), este cofondator, responsabil dezvoltare business, este licentiat in psihologie si are experienta de 4 ani in dezvoltarea start-up-urilor din domeniul IT. Paul Gaitan Olaru (28 ani) – cofondator, responsabil parteneriate durabile, a trait 10 ani in nordul Italiei unde a acumulat experienta in domeniul constructiilor si a absolvit Facultatea de Energetica din cadrul Universitatii Politehnice din Torino. Paul este reprezentantul myAles in legatura cu prestatorii de servicii. Vlad Alexe (23 ani) – cofondator, responsabil dezvoltare organizationala, este licentiat in psihologie si are 2 ani de experienta in domeniul resurselor umane. Andrei Vlad (23 ani) – cofondator, responsabil operatiuni, este student al Facultatii Politehnice din Bucuresti si are experienta de 2 ani in domeniul vanzarilor. Razvan Tudosie (29 ani) – cofondator, responsabil dezvoltare tehnica, este designer certificat si programator cu peste 8 ani de experienta in dezvoltarea platformelor unor mari companii autohtone.

De la ce idee a plecat ideea platformei myAles.ro ?

myAles a plecat de la viziunea de a creste calitatea serviciilor de pe piata din Bucuresti si Ilfov, iar apoi din tara. „Asadar, ne-am propus sa ii promovam pe cei mai seriosi prestatori de servicii, astfel incat potentialii clienti sa nu aiba parte de experiente neplacute prin contractarea unui serviciu”.

Totul a inceput de la o intrebare simpla, povestesc tinerii. „Cum pot iesi in evidenta cei mai seriosi prestatori de servicii din marea de «meseriasi»? Ca sa aflam acest lucru, echipa myAles a realizat un studiu de piata atat in randul prestatorilor cat si in randul beneficiarilor. Am aflat ca in mare parte prestatorii de servicii se bazeaza pe recomandari, insa sunt nemultumiti de perioadele de inactivitate. De asemenea, o mare parte dintre ei nu acceptau plata online pentru serviciile prestate. Acolo am identificat oportunitatea: alternativa la recomandari si Plati online sigure pentru servicii”, spun ei.

Investititia initiala in proiect s-a ridicat la 14.000 de euro, bani adusi de catre cei 5 actionari. Cea mai mare parte din bugetul acesta a fost alocata in demersuri de promovare si de comunicare a brandului myAles, aproximativ 6.000 de euro.

„Consideram vital ca pentru un start-up care doreste sa devina autoritatea recomandarilor pe piata locala, in primul rand sa fie cunoscut. Din acest motiv mare parte din resursele financiare au fost alocate catre demersuri de Branding, Marketing, PR si Social Media.

Investitia in platforma a fost de 4.000 de euro si a reprezentant MVP-ul (Minimum viable product) cu care a pornit proiectul la drum.

Tinerii incearca sa isi faca loc pe piata prin faptul ca plata pentru servicii se poate face online, oferind totodata o prezentare transparenta a companiei, prestatorii fiind inscrisi la Registrul Comertului.

Citeste si:

Provocarea principala? In primul rand, noutatea produsului, ceea ce a generat unele reticente din partea prestatorilor. „Cu toate aceastea, prestatorii care au incercat si vazut calitatea profilelor myAles, au avut un feedback foarte bun, ceea ce ne face sa fim si mai optimisti legat de potentialul misiunii noastre”.

In acest moment, myAles se concentreaza in 3 directii majore:

1. Consolidarea brand-ului „Pentru aceasta ne propunem sa promovam cei mai seriosi prestatori de servicii din cele mai de interes domenii pentru beneficiari. Vrem sa scoatem din umbra prestatorii de servicii seriosi si sa primeasca recunoasterea pe care o merita. In acest sens am lansat «Parafa myAles», un concept ce vine in intampinarea nevoilor romanilor care sunt in cautare de servicii de calitate, in contextul in care pe piata locala de servicii exista un deficit de incredere datorat lipsei de transparenta”.

2. Dezvoltarea platformei. Echipa myAles lucreaza la imbunatatirea si perfectionarea platformei. „Ne propunem sa integram functionalitati precum: Calendar de programari, Notificari prin SMS pentru clienti, Baza de resurse profesionale, Statistici de piata”.

3. Extinderea la nivel national. Desi momentan myAles activeaza doar in Bucuresti si Ilfov, tinerii isi propun ca in viitorul apropiat sa ofere serviciul tuturor prestatorilor de servicii din Romania, scopul fiind cresterea calitatii serviciilor de pe piata locala.

Obiectivul financiar principal al myAles, in acest moment, este acela de break-even. „Ne-am propus ca in primele 4 luni de la lansare sa includem aproximativ 150 de prestatori de servicii pentru a ne atinge acest obiectiv. Afacerea este structurata in asa fel incat sa permita o scalare usoara in functie de cererea din piata si din partea eventualilor investitori. Piata myAles este de aproximativ 100.000 de companii doar in regiunea Bucuresti si Ilfov. Ne propunem ca in primul an sa inregistram aproximativ 600 de companii. Estimam un profit de 20.000 de euro, la finele primului an”, spun, increzatori, tinerii.

Accesand pachetul DEMO, prestatorii se pot inscrie gratuit in cadrul patformei myAles.ro pe o perioada de 3 luni, pentru a testa serviciile myAles.ro, care includ fotografii, articol de prezentare, plata online pentru servicii, sistem de administrare clienti, sprijin in utilizarea platformei, promovare prin afiliere si statistici beneficiari.

Cei care doresc sa acceseze aceste servicii pe o perioada de un an, o pot face alegand pachetul START, la pretul de 29 de lei/luna. Pachetele PRO sau EXPERT se adreseaza celor care doresc servicii complete ce pot include si asigurarea calitatii sau dezvoltarea B2B, pe langa elaborarea profilului si actiunile de marketing. Acestea reprezinta, de altfel, si sursele de venituri ale antreprenorilor.

Cum ti se pare afacerea tinerilor? Dar investitia si estimarile de venituri? Te incurajam sa comentezi.