Campania "We have a plan", parte din proiectul "Transylvania Beyond", a inceput pe 27 iunie si incearca sa-i aduca spre Cluj pe antreprenorii londonezi nemultumiti de Brexit.

„Argumente precum calitatea excelenta a IT-stilor clujeni, costurile incomparabil mai mici de dezvoltare de produs tehnologic in Romania, viteza internetului dar si natura extraordinara si calitatea ridicata a vietii in orasul de pe Somes i-au convins pe primii startuperi britanici sa isi arate interesul de a se reloca in Romania. Dupa primele 12 ore de la lansare, peste 20 de antreprenori britanici isi aratasera deja printr-un email interesul de a investi in Cluj. Daca interesul britanicilor se mentine constant, ne asteptam ca pana la sfarsitul saptamanii sa avem o lista de peste 100 de antreprenori britanici interesati de a deschide o companie in inima Transilvaniei”, potrivit organizatorilor campaniei.

Transylvania Beyond este un proiect al firmei de consultanta si inovatie Heraldist & Wondermarks, concept lansat in 2014 in Berlin de doi cofondatori romani si organizat in anul urmator in Cluj. In 2015, "Transylvania Beyond" a lansat primul brand turistic al Transilvaniei. iar in acest revine cu campania ‘We have a plan’, prin care incearca sa-i aduca spre Cluj pe antreprenorii londonezi nemultumiti de Brexit