Unul dintre cele mai noi proiecte ale lui - Stickchat, s-a facut vazut foarte mult pe retele sociale in ultima perioada. "Am identificat un trend in zona de stickere, in general. Toti partenerii nostri din afara - China, State, Norvegia, Israel - sunt interesati de zona aceasta, intrucat pentru toate brandurile care vor sa intre in mobile, messenger-ul este "The No. 1 platform", spune el.

Cum reusesti sa promovezi astfel de proiecte, astfel incat sa fie vizibile? Daca inainte faceai SEO "traditional" si intr-o luna de zile erai sus (acum dureaza vreun an), acum recurgi la mici tertipuri (growth hacking).

"De exemplu, cum faci iconita aplicatiei pe Google Play. Ai crede ca este vorba de branding, sa iei o firma specializata, sa faci brainstorming si sa fac un super logo. Fals, super fals! Iconita aia nu trebuie sa iti spuna TIE ceva, trebuie sa converteaza foarte bine - poti sa pui o cana, daca userilor tai le plac canile, n-ai nicio grija. Chiar nu trebuie sa aiba legatura cu proiectul tau", puncteaza Matei Pavel. "Dintre stickerele pe care le-am produs, pisicile prind cel mai bine".

In ceea ce priveste Google si Facebook, focusul foarte mare se pune pe a asculta ce are de spus compania; inainte, a face SEO insemna sa faci continut de calitate, sa nu faci spam. Pe masura ce asculti ce fac ei, poti realiza insa ce ar trebui sa faci - tot ceea ce spun pe blog-urile lor, ei introduc in algoritmii de ranking. "Nu trebuie sa ignori - daca ei spun ca trebuie sa postezi 3 pagini de continut si nu jumatate, nu trebuie sa zici lasa ca am vazut eu un site care are doar jumatate de pagina si merge foarte bine!", subliniaza antreprenorul.

Urmareste emisiunea pentru a afla mai multe sfaturi, dar si informatii relevante despre piata antreprenoriala din Romania.