Il puteti urmari pe Cristian chiar maine la emisiunea Profesionistii in Investitii, intr-o discutie despre finantarea companiei si potentialul de dezvoltare prin piata de capital.

De asemenea, cele cateva locuri ramase la workshop-urile pentru dezvoltarea afacerii tale de la Fast Forward Business Summit au doar in aceasta saptamana un DISCOUNT de 25%.

reducere workshop Fast Forward Business Summit

Citeste si:

Recent, Bittnet a anuntat ca a obtinut un cost de finantare de circa 3% la linia de credit si are doua emisiuni de obligatiuni care platesc un cupon de 9% pe an. Costul mediu al finantarii, aflat la un nivel foarte bun pentru un IMM, se datoreaza preocuparii constante pentru produse, parteneri si posibilitati noi de finantare.

Consideram ca fiecare sursa de finantare are meritele / avantajele ei, si este important sa le folosim constant pe toate. Emisiunile de obligatiuni sunt una dintre cele mai bune expresii ale pietei de capital, imbinand apetitul de randamente al investitorilor , cu lichiditatea toata a investitiei dar si cu sumele 'locked in' pentru companiel.

"Pot impartasi ce am facut noi mereu: in primul rand am avut si avem o preocupare constanta pentru relatii cu parteneri de finantare, pentru a construi relatii de durata, de incredere, etc. Astfel incat sa putem avea acces mereu la finantare, si mereu conditii mai bune (indiferent ca inseamna "mai multa finantare" sau "mai ieftina", sau "mai potrivita pentru tipul de activitate sau proiect")", a explicat pentru wall-street.ro Cristian Logofatu.

Ultima oferta de obligatiuni a Bittnet a fost privata, in cadrul acesteia inregistrandu-se subscrieri din partea a 19 investitori. Valoarea nominala a unei obligatiuni este de 100 de lei, acestea avand o maturitate de cinci ani si o dobanda anuala de 9%, platibila trimestrial.

"Nu cred ca poti spune ca finantarea e mai importanta decat clientii (vanzarile), dar cred ca e foarte usor sa ignori aspectul acesta si sa ratezi foarte multe sanse de a obtine clienti - spre exemplu avem mai multi clienti cu termene de plata de genul 90-120 zile, pe care nu i-am fi putut accepta de clienti daca nu aveam solutii financiare 'in place'", concluzioneaza Logofatu.