Compania de distributie Tape Computer a investit 250.000 euro in dezvoltarea magazinului online de produse IT, tapeshop.ro, a stocului de marfa, in amenajarea unui sediu pentru aceasta divizie, dar si in promovare.

Pentru un magazin online pretul competitiv al produsului este foarte important, considera Dan Gheorghevici, directorul de de vanzari al Tapeshop.ro. In plus, compania trebuie sa realizeze si stocuri, dar sa aiba produse cat mai diversificate, spune Gheorghevici. „Ca sa ai preturi bune, trebuie sa ai importuri proprii, sa aduci branduri noi”, a declarat pentru Wall-Street Dan Gheorghevici.

O greseala pe care o fac multe magazine online este sa afiseze produse pe care nu le au in stoc. Clientul le comanda, dar trebuie sa astepte destul de mult timp pana cand produsul ajunge in stoc si este ulterior livrat. „Este de ajuns ca un utilizator sa intre pe un forum si sa iti fac reclama negativa ca sa pierzi clienti”, a comentat oficialul Tapeshop.ro acest fenomen.

Cand toate aceste conditii au fost au fost indeplinite, proprietarul unui magazin online trebuie sa fie pregatit sa investeasca in promovare. „Poti sa ai cele mai bune preturi de pe piata, daca nu beneficiezi de campanie de promovare si lumea nu afla despre tine, cumparatorii tot nu vin”, este de parere directorul de vanzari de la Tapeshop.ro.

Citeste si:

Compania se orienteaza catre campaniile de promovare online. „De ce online? Pentru ca pentru un magazin online reclama acolo trebuie sa fie. In plus, pe online reclama este mult mai ieftina. Si, de fapt, acei oameni vin astfel mai usor la tine”, spune directorul de vanzari. „Cand vrei sa vinzi ceva trebuie sa te faci cunoscut. Nu poti sa faci reclama TV si sa atingi publicul care nu are internet”, a mai spus Gheorghevici. Mai mult, un magzin online trebuie sa se inscrie in cat mai multe motoare de cautare, astfel incat produsele si numele magazinului sa fie usor de gasit.

Functionalitatea site-ului este destul de importanta pentru atragerea clientului. Site-ul Tapeshop.ro a fost creat in patru luni, look-ul a fost creat cel mai repede, a spus Dan Gheorghevici. Insa fuctionalitatea acestuia este mult mai importanta pentru clientii exigenti. Modul cum iti alegi produsele, cum le cumperi, cum cauti anumite accesorii conteaza destul de mult pentru clienti. In aceeasi masura, investitita in server si in hosting nu trebuie sa fie neglijata, sfatuieste oficialul.

In spatele afacerii Tape Computer lucreaza 23 de oameni, iar divizia de vanzari online este sustinuta de trei angajati, a declarat Dan Gheorghevici. O mare parte din stocul de marfa este asigurat prin compania de distributie, care se ocupa de asemenea si cu gestionarea produselor din magazinul virtual, iar logistica este asigurata printr-o firma de curierat.

„Tinta noastra este ca cel putin pe Bucuresti sa ajungem sa avem logistica proprie”, a spus Gheorghevici, care spera ca acest lucru sa se intample in sase luni, maxim un an, „daca lucrurile merg bine”. Compania livreaza produsele in 24 de ore, iar livrarea este gratuita indiferent de valoarea comenzii.