Compania a pornit cu 20 de angajati, are in prezent 39 si tinteste ca, pana la sfarsitul anului sa numere 50 de angajati, a declarat Paul Matache, directorul de vanzari al companiei. Teletell Infoline are sediul in Bucuresti, iar apelurile sunt preluate in Brasov.

Concret, prin Teletell Infoline orice cetatean poate afla informatii despre bursa, sport, program cinematografic si TV, cluburi, muzee, Loto sau companii din diferite domenii (agricultura, sanatate, constructii, imobiliare etc) fie la telefon, apeland numarul call-center-ului, fie accesand site-ul www.teletell.ro.

Compania ofera, pentru moment, servicii care acopera doar informatiile din Capitala, dar oficialii intentioneaza sa deschida, pana la finalul anului in curs, filiale in alte doua orase, pe termen lung tintitnd deschiderea filialelor in toate resedintele de judet. Reprezentantul companiei a declarat ca nu au fost calculate, inca, toate costurile necesare pentru deschiderea filialelor.

Matache a declarat ca tinteste pentru Teletell Infoline o cota de 15% pe piata serviciilor de informare, care includ cataloage, Internet si informatiile prin telefon. Oficialul Teletell apreciaza ca piata locala de informare, dominata de cataloagele de informatii tiparite, va ajunge anul acesta la 46 milioane lei.

„Bineinteles ca mediile clasice domina dar in timp proportia se va schimba dramatic”, a mai spus managerul.

Citeste si:

La investitia de 400.000 euro, compania prevede, in primul an, o pierdere estimata la aproximativ 175.000 euro si un venit de aproximativ un milion de euro, potrivit experientei estoniene.

Matache apreciaza ca serviciul prin internet Teletell Infoline isi atinge scopul, deoarece in Romania exista sase milioane de utilizatori de internet. Insa ultimul raport al Biroului Statistic al Comunitatii Europene, Eurostat, ne plaseaza pe un loc codas in UE la utilizarea internetului. Potrivit datelor Eurostat, Internetul a fost accesat cel putin o data de numai 24% din romani, fata de 84% din populatia Olandei si 57% din cetatenii Uniunii Europene.

Teletell Infoline are in prezent un portofoliu de circa 300 de clienti si vizeaza sa atinga, pana la sfarsitul anului, 2.500 de clienti.

Estonieinii de la Ekspress Group au deschis linia de informare Ekspress Hotline, impreuna cu site-ul www.1182.ee, in 1993, iar discutiile cea din Romania a fost deschisa anul trecut, la sfarsitul lunii noiembrie. Potrivit publicatiei „The baltic times, 80% din capital este detinut de grupul estonian, iar restul, de 20 de procente, a fost adus de investitori