“Avem un target stabilit la 100.000 de euro pentru primul an de activitate al francizatului. Acest obiectiv va fi reevaluat anual ”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristina Barsan, manager retea Perfect Tour.

Franciza ofera avantajul de a utiliza numele Perfect Tour, know-how-ul si tehnologia aferenta, sistemul de rezervari si suportul agentiei. Francizatul beneficiaza de exclusivitate teritoriala, sistem integrat performant pentru front si back-office, acces la sistemul de rezervare pentru tour-operatori, acces la wholesalerii Hotelbeds si Gulliver's Travel (GTA), utilizarea serviciului CRM (Customer Relationship Management) si avantajul de a folosi site-ul comun www.perfect-tour.ro.

Suportul agentiei include si accesul la baza de oferte turistice cu rezervari in timp real, training-ul personalului si promovarea si comunicarea ofertei agentiei prin diverse printuri, machete si participari la targuri de profil. Aproximativ 10% din taxa lunara, care depinde de conditiile de negociere ale contractului, este directionata catre bugetul de marketing si publicitate, a mai spus Barsan.

Agentia poate oferi si suport financiar, cu o posibilitate de creditare pana la 30 de zile. Conditiile minime de intrare in sistemul de franciza sunt detinerea unui spatiu in proprietate, sau in chirie, pozitionat central sau ultracentral pentru a asigura un vad comercial. Spatiul trebuie sa aiba o suprafata de minim 30mp, vitrata de minim 6mp liniari.

Citeste si:

Nu in ultimul rand, trebuie indeplinite conditiile de licentiere a agentiei de turism, daca aceasta nu a fost obtinuta anterior. Candidatul ideal trebuie sa aiba abilitati manageriale,fie ca proprietar al unei agentii de turism care isi doreste un brand puternic, ca agent de turism cu experienta care isi incepe propria afacere sau orice alt intreprinzator interesat de domeniul turismului.

Perfect Tour este o companie cu capital integral privat, avand ca obiect principal de activitate comercializarea serviciilor turistice. Infiintata in anul 2001 in Brasov, firma isi schimba managementul in februarie 2004 odata cu relocarea in Bucuresti. In prezent agentia detine 9 filiale Perfect Tour tour-operatoare in principalele orase resedinta de judet ale tarii (Cluj-Napoca, Brasov, Ploiesti, Pitesti, Galati, Timisoara, Alba-Iulia, Tulcea, Constanta).

Extinderea Perfect Tour include si 50 de agentii Pelegrin in toate resedintele de judet, precum si in 8 locatii din Bucuresti. Agentiiile Pelegrin sunt specializate in principal pe comercializarea de produse low-cost. Perfect tour mai benefiviaza si de sprijinul a 70 agentii partenere revanzatoare pe intreg teritoriul Romaniei.