“Dezvoltarea aplicatiei a durat 6 luni, necesitand costuri de 100.000 euro. Easytek a fost gandita ca o modalitate facila de a avea o prezenta online pentru orice intreprindere de dimensiuni mici si medii”, ne-a declarat George Bratan, director tehnic Omnitek Soft.

Noutatea soft-ului adresat IMM-urilor consta in faptul ca cei ce doresc sa-si creeze propriul site nu trebuie sa cunoasca nici un fel de limbaj de programare pentru realizarea acestuia, programul fiind usor de administrat si similar mediului Microsoft Word.

“Ne-am dorit sa dezvoltam un program pe care sa-l poata utiliza toata lumea. Iar EasyTek este la fel de simplu de utilizat ca un banal program de editare de texte si permite oricarei companii care il utilizeaza importante economii prin eliminarea necesitatii de a colabora cu o firma specializata pe dezvoltarea de site-uri”, a adaugat Bratan.

Software-ul care mizeaza pe eliminarea relatiilor de dependenta dintre client si firma de dezvoltare software are un pret de baza de 300 de euro si poate fi achizitionat, incepand cu luna iulie, de orice persoana fizica sau companie care urmareste o prezenta online.

Pentru acest an, Omnitek Soft si-a bugetat vanzari de peste 200.000 de euro pentru noul soft adresat IMM-urilor. “Estimam venituri de aproximativ 400.000 de euro, din care mai mult de jumatate vor reprezenta vanzarile Easytek. Dorim sa atingem numarul de cel putin 500 clienti pana la sfarsitul anului”, a spus directorul tehnic al companiei.

Citeste si:

Compania estimeaza ca va atrage, in acest an, intre 500 si 1.000 de clienti pentru noul soft, stabilind ca target un minim de 500 de clienti anual.“Situam marja de profit brut in jurul valorii de 45% in primul an si aproximativ 80% in anii urmatori, la un numar de minim 500 produse vandute anual”, completeaza Bratan.

Omnitek Soft este un dezvoltator de software care ofera servicii complete, de la hosting, inregistrare domeniu .ro/.com, configurari de rigoare si instalarea platformei Easytek.

Firma si-a inceput activitatea in domeniul software in urma cu aproximativ un an, activand pana in acest moment doar in outsourcing, Australia in special. Principalele proiecte au gravitat in jurul segmentului de management de continut, toate proiectele fiind obtinute prin colaborare cu firme externe.

In 2008, compania a decis sa se adreseze pietei interne prin platforma generala Easytek, produs de tip Content Management System (CMS), caruia ii vor urma module specifice domeniilor de activitate individuale (imobiliare, constructii, transporturi, sanatate etc), module ce vor fi comercializate separat, adresandu-se in mod special microintreprinderilor si IMM-urilor.