Cu o experienta de 13 ani in vanzari si noua ani in afaceri corporate, Nicolaescu atribuie rezultatele obtinute echipei Fujitsu Siemens. Im ultimii patru ani, Fujitsu Siemens a ocupat primul loc in topul vanzarilor de notebook-uri, dar si pentru toate categoriile de produs in 2007, conform IDC.

In mai putin de doi ani, echipa Fujitsu Siemens Computers s-a marit de aproape cinci ori, in 2007 inregistrandu-se o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro pe angajat.

Odata cu evolutia echipei, notorietatea brandului si rezultatele au crescut considerabil. Daca in urma cu doar cativa ani s-a pornit la drum cu o echipa de doar 4-5 oameni, in prezent fiecare obiectiv de afaceri a fost depasit, s-au cucerit noi piete si se targeteaza altele noi, iar echipa se extinde din ce in ce mai mult”, spune Nicolaescu.

Managerul Fujitsu Siemens in Romania sustine ca totul se datoreaza in primul rand comunicarii, relatiile eficiente din piata si parteneriatelor strategice cu oracle, SAP, Microsoft.

Citeste si:

Ca model de business, compania adopta un sistem de tip problema-solutie, armonizand cerintele pietei cu interesele publicurilor. Pentru a creste cifra de afaceri, Fujitsu Siemens abordeaza o strategie de investitii complexa, diversificarea portofoliului de produse, identificarea riscurilor si modalitatilor de finantare, urmarind in mod special calitatea produselor.

“Principala conditie pentru a fi un bun manager este respectul real fata de oamenii cu care lucrezi si fata de tine. Iar a respecta inseamna sa consideri nevoile celuilalt la fel de importante ca si ale tale, nici mai mult, nici mai putin. Inseamna sa ai o relatie in primul rand pe plan uman si apoi pe plan ierarhic, iar pe plan ierarhic sa fii constient ca sunt roluri temporare, pe care fiecare dintre noi le imbraca la un moment dat intr-o organizatie anume”, enunta Nicolaescu.

Acesta apreciaza atitudinea pozitiva, autenticitatea, determinarea si sinceritatea angajatilor sai. “Un bun vanzator urmareste crearea unor relatii autentice si nu manipularea celuilalt. Iar relatiile autentice inseamna respect, sinceritate, prietenie. Obiectivul principal al unui vanzator este sa stabileasca relatii egale, corecte si personale cu toate persoanele cu care interactioneaza intr-un proiect”, afirma managerul Fujitsu Siemens Romania.

Orice afacere este, in viziunea lui Nicolaescu, o imbinare intre hotarare, efort, timp si performantele resursei umane, iar aceste performante nu se pot obtine decat prin cunoastere si aptitudini. “Rezultatele tale depind de trei factori: cunoasterea produsului, abilitati si atitudine”, incheie managerul Fujitsu Siemens Computers Romania.