Bugetul pentru iKonect.ro vizeaza, printre altele, dezvoltarea aplicatiei si afacerii, costurile de marketing si personal, a declarat, pentru Wall-Street, Mihai Dragan (foto), director general MB Dragan.

“Dezvoltarea proiectului iKonect s-a intins pe o perioada de aproximativ 4 luni, timp in care am incercat sa intelegem modul in care un om de afaceri roman ar putea sa beneficieze de avantajele unei astfel de comunitati. In plus, a trebuit sa ne gandim la ceea ce ar avea nevoie un membru al comunitatii ikonect, la un design placut, dar business, functionalitati care sa avantajeze dezvoltarea retelei”, spune Mihai Dragan.

Faza exclusive beta a proiectului se va incheia peste aproape trei luni, timp in care realizatorii vor observa modul in care functioneaza site-ul, vor nota diverse modificari, dorinte ale membrilor si imbunatatiri la toate nivelurile, potrivit lui Dragan.

“Proiectul nu se opreste aici. Vom lucra impreuna cu Rockmedia pentru urmatoarele 12 luni pentru a imbunatati serviciul si pentru a adauga o serie de aplicatii si capabilitati care vor face site-ul mult mai relevant si diferit de retele sociale de business internationale ca LinkedIn”, a explicat Mihai Dragan.

Lansata pe 8 ianuarie, reteaua sociala de business iKonect avea, la o zi de la debut, 300 de utilizatori, propunandu-si ca, pana la sfarsitul acestui an, sa atinga un numar de aproximativ 100.000 de utilizatori, atat persoane fizice, cat si companii.

Citeste si:

“Publicul tinta al iKonect sunt oamenii de afaceri ce-si doresc o vizibilitate sporita in mediul online, interesati de relationarea cu posibilii angajati sau parteneri de afaceri. Prin adaugarea componentei destinate companiilor, acestea devin membri activi ai comunitatii, dovedindu-si deschiderea catre nou si pot atrage noi oportunitati de afaceri”, afirma Dragan.

In ceea ce priveste vanzarea de publicitate pe site, Mihai Dragan spune ca, momentan, acest serviciu este gratuit, urmand ca pe viitor sa se utilizeze conceptual de “freemium”, ce consta in oferirea unui mix de servicii gratuite si contra cost, cele din urma fiind aplicabile in mare parte companiilor.

Pentru prima versiune a retelei sociale sunt active doua tipuri de conturi – unul dedicat persoanelor, care permite navigarea in comunitate, interactiunea cu alti oameni de afaceri folosind diverse instrumente specifice, dar si un tip de cont creat special pentru companii - contul corporate – care le ofera acestora posibilitatea de a conduce dialogul online, acolo unde, pana de curand, erau, de obicei, doar entitati pasive.

RockMedia Network a fost gandita ca platforma creativa pentru proiecte care au un potential deosebit de dezvoltare online. Infiintata la inceputul lui 2008, RockMedia are astazi o echipa de peste 50 de persoane si peste 10 proiecte in curs de dezvoltare dintre care: www.ikonect.ro, www.a50.ro, www.bizcampus.ro, www.afloo.ro

MB Dragan este o agentie de publicitate interactiva full service cu birouri in Bucuresti si in tara. Alaturi de publicitatea interactiva, compania ofera servicii de online marketing si mobile marketing. Intre clientii agentiei se regasesc ProTv, City Pharma, Pagini Aurii, Interbrands, Kiss FM, Novensys si Euroest.