Unii clienti ai centrului practica avocatura sau medicina si locuiesc sau lucreaza in zona, iar altii vin special in locul in care este amplasat.

Investitia in repozitionarea centrului de remodelare si intretinere corporala din cartierul Primaverii se ridica la 15.000 euro.

„Investitia initiala de preluare a business-ului a fost de 10.000 euro, diferenta reprezentand costurile de rebranding. Am vrut sa oferim acel lux accesibil clientilor nostri si ne-am dorit ca ei sa plece de la Desiree fara sa simta ca au fost incarcati la nota de plata, fara teama ca nu au ce cauta acolo”, spune Felicia Melnic, administratorul centrului.

Investitia va fi finalizata, cel mai probabil, pana la sfarsitul anului, iar costurile vor fi amortizate in maxim trei ani.

Chiar daca este criza, iar scaderea cererii a afectat business-ul Desiree, nu inseamna ca nu se vor mai face investitii. “In 2010, vom investi in promovarea brandului, vom face reamenajari si vom angaja personal nou. Vrem sa avem cel putin 5 angajati in 2010”, potrivit lui Melnic.

Anul trecut, centrul de remodelare corporala a inregistrat o cifra de afaceri de circa 26.000 euro, iar in acest an se estimeaza scaderea cu 15% a afacerilor. De asemenea, micsorarea profitului a fost vizibila. Clientii au devenit mai atenti cu cheltuielile, iar aceasta tendinta se va mentine si in prima parte a anului urmator.

Scaderea economiei per ansamblu, cresterea cursului de schimb, micsorarea puterii de cumparare si, poate cel mai important lucru, revizuirea cheltuielilor fiecarei familii, reprezinta principalii factori care au stat la baza scaderii afacerilor beauty center-ului.

„Despre profit nu poate fi vorba deocamdata, insa speram ca prin noua strategie sa avem cat de curand vesti bune. Acum ne pozitionam ca centrul de intretinere si modelare corporala care ofera luxul accesibil la cele mai mici preturi din zona Primaverii. Si femeile au bugete mai mici in aceasta perioada, asadar am regandit intreaga lista de preturi”, spune oficialul Desiree Beauty Center.

In 2010, centrul de remodelare corporala vrea sa ramana la nivelul pe care il va atinge in 2009, atat din punct de vedere al afacerilor, cat si al profitabilitatii.

“Clientii solicita tratamente de baza, nu servicii complicate si totodata costisitoare. Ceea ce pentru noi este un avantaj, deoarece noi tocmai asta oferim. Preconizam ca parte din clientii orientati catre serviciile de lux vor revizui situatia si vor apela la servicii simple si mai putin costisitoare, dar cu rezultate imediate. Drept urmare, nu e un secret ca succesul unei afaceri tine in mare parte de relatia cu clientii.”

Cel mai greu moment prin care a trecut beauty center-ul este, probabil, cel pe care il traverseaza in momentul de fata. Multe firme vor disparea de pe piata in aceasta perioada, considera managerul Desiree, iar obiectivul centrului de remodelare este acela de a ramane printre “supravietuitori”.

“De aceea, parerea mea este ca vor ramane in piata doar cei cu adevarat competitivi, cu strategii bine evaluate si coerente”, conchide reprezentanta Desiree.

Centrul propune abonamente-concept marca Desiree, combinatii care permit testarea anumitor servicii inainte de achizitionarea abonamentului propriu-zis. In consecinta, clientele pot alege „abonamente test” de slabire, relaxare sau combinate.