“Desi piata cafenelelor din Bucuresti este extrem de competitiva, noua cafenea va oferi bucurestenilor o alternativa la oferta existenta. Clientii Arts Concept Cafe vor intra in contact cu arta in diferitele sale forme: muzica clasica, expozitii de pictura si fotografie, graffiti sau mini spectacole de balet”, a declarat antreprenoarea, care are experienta in jurnalism, marketing research si finante.

Potrivit afirmatiilor Ralucai Nicoara (foto), ideea de a deschide o cafenea a venit anterior celei privind lansarea unei spalatorii la domiciliu.

Momentul lansarii Arts Concept Cafe este insa oportun, dat fiind faptul ca afacerea BlinkWash a ajuns la maturitate. (Cum sa iti faci o spalatorie auto cu 20.000 euro) “S-a intamplat in acest moment si nu in altul mai mult datorita insistentelor unui prieten caruia i-am povestit ideea mea, dar si fiindca acum dispuneam de resurse financiare, deoarece afacerea cu spalatoria auto a ajuns la maturitate”, explica managerul cafenelei deschise in zona Cotroceni, in urma unei investitii de 50.000 euro.

Nicoara prevede ca aceasta va fi amortizata in aproximativ doi ani. Abia dupa urmatoarele sase luni se va putea estima ce cifra de afaceri va inregistra Arts Concept Cafe in primul an de activitate, o prognoza in momentul de fata fiind prematura, dupa cum spune antreprenoarea. “Detalii de pus la punct mai sunt. Asadar, vor mai exista si investitii, insa nu de amploarea celor de pana acum”, a adaugat ea.

In prezent, cafeneaua dispune de 64 de locuri in interior si 110 locuri pe terasa amenajata. In alegerea spatiului in care este amplasata cafeneaua, sefa BlinkWash a avut criterii stricte – vila interbelica cu arhitectura frumoasa si zona linistita, cat mai ferita de traficul din Bucuresti.

“Propriu-zis, la deschiderea acestei cafenele s-a lucrat o luna si jumatate, de la semnarea contractului de inchiriere. Totul a mers atat de repede pentru ca stiam foarte bine ce vreau. Practic, am avut doar de implementat. Investitia s-a indreptat inspre chirie, amenajare si utilare spatiu, stocuri etc.”, arata proprietara cafenelei.

Dupa cum spune acesta, cafeneaua trebuie sa devina locul unde clientii sa aiba parte de experiente altfel decat cele obisnuite, precum concerte, expozitii de pictura, fotografie si sculptura, lansari de carte si mese rotunde. Expozitiile din Arts Concept Cafe sunt cu vanzare.

“Vom avea vernisaje noi lunar, astfel incat oricine ne calca pragul sa gaseasca stilul care i se potriveste. In prezent, sunt expuse lucrarile a doi artisti din Cluj Napoca, pictorul Cristian Porumb si fotograful Claudiu Marginean.”

Deocamdata, echipa Arts Concept Cafe este formata din 7 persoane si cativa parteneri stabili, printre care si cei care vor sustine, in fiecare seara, de la 19.30 la 22.30, un concert live. In ceea ce priveste clientela cafenelei, Nicoara prognozeaza ca in aceasta vara sa aiba cel putin 170 de clienti saptamanal.

Ea nu este de parere ca un astfel de concept de cafenea poate fi extins in acelasi oras, insa sustine ca exista totusi variante de extindere in Bucuresti. Insa pentru moment, antreprenoarea nu se gandeste sa deschida si alte cafenele Arts Concept Cafe, deoarece are “alte prioritati”.

Vreau sa imi construiesc un brand si o echipa, sa imi fidelizez clientii, sa creez atmosfera. Abia apoi imi voi face planuri de dezvoltare, daca va fi cazul.”

In ceea ce priveste modul in care se impaca business-ul lansat la finele anului 2008 si cel recent “scos” pe piata, Raluca Nicoara spune ca si-a creat un sistem de management al timpului care o ajuta foarte mult. Astfel, ea se ocupa dimineata de o afacere si dupa-amiaza de cealalta, si nu exclude, in viitorul apropiat, delegarea activitatilor catre managerii care conduc BlinkWash si Arts Concept Cafe.

“Cred ca functioneaza aceasta varianta, avand in vedere ca BlinkWash si-a adaugat in portofoliu un nou client in luna iunie. Ce-i drept, acest business ma solicita din ce in ce mai putin, datorita echipei pe care mi-am creat-o inca de vara trecuta. Nu vreau sa spun ca Arts Concept Cafe este prioritate in perioada aceasta, insa cu siguranta un procent mai mare al timpului si atentiei mele vor fi indreptate inspre cafenea, pentru a putea atinge targetele propuse”, explica ea.

Deja la a doua afacere, Nicoara se vede punand in aplicare urmatoarele idei de business pe care le are. Ea are cateva proiecte puse in stand-by pentru urmatoarele 3-4 luni.

Dupa cum sustine aceasta, online-ul reprezinta o zona de interes, cu potential, in care ar putea investi mai departe.

Cum sa iti faci o spalatorie auto cu 20.000 euro

Cum sa iti faci o spalatorie auto cu 20.000 euro