Radu Morar a dublat cota de piata a brandului Murfatlar si spune sincer ca cel mai frumos lucru este sa construiesti branduri
In timpul scolii a cochetat cu ideea de a deveni broker si a urmat chiar si un curs de specialitate. Este director de marketing la Murfatlar Romania, are 30 de ani si o experienta profesionala strins legata de cosmetice, de vopsea si de vinuri. Radu Morar face parte din categoria tinerilor de succes ai mediului de afaceri din Romania, motiv pentru care a fost selectat de Cotidianul pentru Generatia Asteptata.

Un hobby adiacent viitoarei profesii

In 1998, a absolvit Facultatea de Management din cadrul ASE Bucuresti. In timpul facultatii, domeniul vinzarilor i-a facut cu ochiul. Astfel, a incercat sa comercializeze aparate de aer conditionat si aparate de telefonie fixa. Privind in urma pot considera acea perioada un hobby adiacent viitoarei mele profesii, deoarece ma ocupam mai mult cu cheltuitul sumelor incasate, spune Morar.

Slujbele serioase au venit insa dupa terminarea studiilor superioare. Prin urmare, la inceputul lui 1999, Morar s-a angajat la compania Policolor ca Assistant Product Manager pe categoria de produse industriale. Dupa aproximativ un an mi s-a alocat brandul Spor, punind astfel bazele categoriei de vopsele lavabile. Potrivit propriilor spuse, vopselele lavabile reprezentau in acea perioada categoria cu cea mai dinamica ascensiune si, totodata, singura categorie in care Policolor putea face ceva semnificativ. A fost perioada in care am invatat foarte mult de la oamenii cu care am lucrat, dar si din propriile greseli, mai spune Radu Morar.

De la vopsea lavabila la vopsea de par

Dupa aproape doi ani petrecuti la Policolor, Morar s-a angajat la inceputul anului 2001 la compania Top Line Cosmetics, distribuitorul in Romania al produselor LOreal Professional. Aici a ocupat functia de Marketing Manager. Perioada in care a ramas aici a fost insa una scurta. Mi-a fost prezentata o propunere interesanta: aceea de a ma ocupa de brandul Murfatlar, pe pozitia de Brand Manager, precizeaza Morar.

Provocare acceptata

La momentul respectiv, Murfatlar era o companie care abia se privatizase si activa pe o piata cu oportunitati enorme. Acesta a fost motivul principal pentru care Radu Morar a acceptat fara rezerve provocarea. Astfel, din septembrie 2001 pina in martie 2005, Morar a detinut functia de Brand Manager pentru brandurile si produsele Murfatlar.

Cel mai important lucru pe care l-am adus la Murfatlar a fost grija pentru client. A fost o lupta crincena pentru a intelege ca totul pleaca de la consumator si nu de la ce putem produce. Aveam experienta de la Policolor care se afla in acel moment la inceput. M-am asigurat ca avem o politica orientata spre client. Odata acest obiectiv atins, am inceput sa consolidam strategiile de marketing, ne spune Morar.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4605&art=264&cHash=e415fa48c9

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri