Ileana Tomescu are o experienta de zece ani in media planning, iar de la inceputul lui 2006 ocupa functia de Managing Director al agentiei de media Brand Connection
A intrat la Facultatea de Chimie cu sase luni inainte de Revolutie. Ca toata generatia mea, eram pregatita la matematica si la fizica, asa ca am ales Facultatea de chimie industriala, spune Ileana Tomescu. Mai tirziu a optat pentru profesia de inginer chimist, una pentru care marturiseste ca nu avea vocatie, dar care, dintre toate optiunile de la acea vreme, i s-a parut cea mai putin arida.

Cind era copil si-a dorit initial sa ajunga doctor, dupa care actrita. In adolescenta am descoperit ca imi placea mai mult sa citesc decit sa fac calcule. Cu toate acestea, am ajuns tot la Tabelul lui Mendeleev, spune ea. S-a angajat la jumatatea anilor 90 ca inginer chimist. In 1994 lucram intr-o companie de stat, unde simteam ca imbatrinesc la numai 23 de ani. Si am evadat, afirma Tomescu.

Intrarea in advertising

In anul urmator, Tomescu a aplicat la mai multe companii pentru posturi de secretara sau de assistant, in ideea de a porni de la zero in domenii precum marketingul sau publicitatea, zone care o atrageau in mod deosebit. Asa a ajuns la Plus Advertising Lintas (actualmente Lowe&Partners), companie care in perioada respectiva facea recrutari pentru pozitii de entry level.

Sansa mea a fost Plus Advertising Lintas, unde am intrat ca Account Assistant, spune ea. I-a fost suficient un an pentru a-si da seama ca si-a gasit vocatia: media planningul.

Sansa si vocatie

Media planning-ul presupune trasarea obiectivelor si strategiilor prin care se poate folosi componenta de media in cadrul unui program de marketing. Procesul inseamna de fapt selectarea canalelor media care pot atinge cu cea mai mare eficienta audienta stabilita pentru un produs intr-o campanie de advertising. Tomescu a simtit in acest domeniu vocatia sa si a ramas in companie, angajindu-se la Initiative Media, unde a evoluat pina la pozitia de Deputy Managing Director.

De aici si pina la Brand Connection a mai fost un singur pas, agentia facind parte din acelasi grup de comunicare, format din companiile Lowe&Partners Romania (publicitate), Initiative Media, Medic One, Lowe PR si Draft Marketing Direct, care fac parte din reteaua internationala Lowe, parte a grupului mondial de comunicare Interpublic. Brand Connection este o agentie specializata in servicii de media, deschisa in Romania in 2005. Principalele conturi sint Unicredit, Asiban, Schering, Mandy, Adesgo, Bramac, Motorola, TNT, Ranbaxy, Bayer.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4605&art=318&cHash=61f6563cf3

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri