"Am facut un studiu inainte de implementarea sistemului, care arata ca majoritatea clientilor sunt incantati sa primeasca informatii prin SMS sau e-mail. Acest serviciu aduce beneficii reale si este perceput ca o inovatie in domeniu", a declarat intr-o conferinta de presa la Paris, directorul de marketing al Air France-KLM, Christian Herzog.

Prima aplicatie se numeste Flying Blue si este un serviciu interactiv prin care clientul poate pune intrebari si primi raspunsuri pe telefonul mobil cu privire la zborurile Air France-KLM.

De asemenea, biletul de avion poate fi cumparat prin intermediul telefonului mobil, iar clientul are posibilitatea sa propuna locul pe care doreste sa il ocupe in avion.

Citeste si:

Al doilea serviciu, Air France Connect, ofera diferite informatii cu privire la intarzierea sau anularea zborurilor sau privind detaliile de imbarcare. De exemplu, daca zborul are intarziere clientul primeste un SMS de la compania aeriana in care se indica ora si locul in care trebuie sa se prezinte pentru imbarcare.

Cele doua sisteme sunt disponibile in opt limbi si functioneaza pe smartphone-uri. Aplicatiile pot fi descarcate de pe site-ul Air France-KLM.