Astfel, primul lot, prin care vor fi realizate obiecte promotionale, are o valoare estimata de 5.499.700 lei fara TVA, iar cel de-al doilea, care prevede realizarea de materiale promotionale, este estimat la 14.405 lei fara TVA, a anuntat ministerul, scrie Mediafax.

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

"Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional - Axa 5 - operatiunea «Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national»", se arata in comunicatul MDRT.

Citeste si:

Ofertantul trebuie sa depuna impreuna cu oferta tehnica si mostre pentru obiectele promotionale solicitate in caietul de sarcini. Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional.

Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.