Finalul anului fiscal 2004-2005 a insemnat pentru Eximtur dublarea volumului de vanzari a pachetelor de servicii turistice World of TUI. Dupa ce a demarat colaborarea cu cel mai mare grup turistic European World of TUi in 2003 prin inchierea contractului cu turoperatorul german TUI, Eximtur s-a impus ca unul dintre principalii reprezentanti in Romania ai acestui concern.

In anii 2004 si 2005 Eximtur a incheiat contracte de colaborare si cu alti operatori din cadrul acestui concern: 1-2-Fly operator specializat in vacante pentru familiile cu copii, Gulet operator austriac ce ofera si pachete turistice cu plecare din Ungaria, Discount Travel operator specializat in oferte exclusiv last-minute, Gebeco Si Dr. Tigges operatori specializati in circuite culturale precum si Terra Reisen operator specializat in vacante pentru turistii ce calatoresc cu automobilul propriu.

Cresterea de 98.3 % la nivelul intregului grup 106.2% pentru brandul TUI - inregistrata de Eximtur inseamna depasirea cifrei de vanzari de 1.200.000 Euro, compania fiind prima agentie de turism acreditata World of TUI care depaseste volumul de vanzari de 1 milion de euro in Romania.

Cresterea impresionanta inregistrata de compania noastra pentru vanzarile World of TUI este dovada clara ca turistii din Romania doresc produsele cele mai bune si la cele mai convenabile preturi, iar la Eximtur au posibilitatea de a alege intre ofertele a peste 50 de furnizori de servicii turistice. Totodata intarirea monedei nationale in raport cu Euro sau Dolarul amrican a dus la o scadere in lei a preturilor pentru serviciile turistice externe si deci o crestere a puterii de cumparare a turistilor romani pentru astfel de produse a declarat Lucia Morariu, managerul general al firmei Eximtur.

Cresteri insemnate in vanzarile World of TUI am inregistrat pentru destinatii precum Portugalia, Bulgaria, Croatia sau Spania insulele Canare cu peste 300%, iar dintre destinatiile indepartate Cuba, Thailanda sau Kenia cu cresteri intre 100 si 300 %. Grecia si Turcia s-au situat intr-o crestere de peste 120%, fenomenul pentru Grecia inscriindu-se de altfel in explozia la nivel european a acestei destinatii in 2005 fata de anul olimpic 2004 a mai adaugat managerul companiei.

Doamna Morariu a mai adaugat Incepem noul an cu ganduri optimiste mai ales ca deja cifra noastra de vanzari pentru concernul World of TUI atinge in anul fiscal TUI 2005-2006 peste 30% din cifra totala a anului trecut. Alaturi de produsele traditionale Eximtur, pentru care compania noastra este turoperator, si de cele World of TUI, am incheiat la inceputul acestei luni conventia de acreditare pentru vanzarea in Romania a produselor operatorului Wolters organizator specializat in inchirierea de case si vile de vacanta in Europa, pentru diferite nivele de buget. De altfel majoritatea produselor Eximtur pot fi vizualizate pe site-ul companiei www.eximtur.ro, acesta fiind zilnic incarcat cu noi si noi oferte. Mai mult, cataloagele World of TUI pentru sezonul de vara 2006 se afla deja in agentiile noastre, clientii care opteaza pentru rezervarea concediului de vara din timp putand beneficia de reduceri substantiale de pana la 10% sau de pana la 100 Euro per persoana.

Cu o cifra de afaceri de 14.000.000 Euro in anul 2004, compania Eximtur este unul din principalii turoperatori pe piata Romaniei oferind clientilor ei servicii complete: rezervari bilete avion / ticketing, calatorii de afaceri, vacante in tara si strainatate, incoming, organizare congrese conferinte, organizare cursuri specifice activitatilor din turism. Interesul pentru client si calitatea serviciilor oferite sunt principalele atu-uri cu care Eximtur se adreseaza publicului, prin cele 7 agentii proprii sau prin cele peste 400 de agentii partenere revanzatoare din intreaga tara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri