Complexul Hotelier Mamaia a fost vandut unei persoane fizice, Silviu Iordache, in cadrul celei de-a sasea licitatii organizate in acest scop, pentru suma de 2,48 milioane euro. Cumparatorul are obligatia de a mentine activul in circuitul turistic.
Silviu Iordache este din Bucuresti. El are obligatia de a efectua plata integral, in 10 zile calendaristice de la data semnarii contractului de vanzare-cumparare.

Garantia de participare, care se constituie avans la contract, a fost de 400.000 euro.

“Contractul de vanzare-cumparare va cuprinde o clauza prin care cumparatorul este obligat sa mentina activul in circuitul turistic”, se arata intr-un comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Anterior acestei licitatii, Complexul Hotelier Mamaia a mai fost scos la vanzare in 5 sedinte de licitatie, fara a gasi cumparatori. La cea de-a sasea sedinta a fost depusa o singura oferta.

Complexul Hotelier Mamaia este situat in centrul Statiunii Mamaia, fiind compus din teren in suprafata de 2.248 mp si constructii: Hotel Mamaia, restaurant si 2 terase. Hotelul este dispus pe parter plus un etaj si are o capacitate de 66 locuri de cazare, distribuite astfel: 16 camere duble, 7 apartamente cu 2 dormitoare si 1 apartament cu 3 dormitoare. Complexul este clasificat la 5 stele.

Hotelul reuneste sali de conferinta, bar, salon de coafura, masaj, jacuzzi, sauna.

Vanzarea Complexului Hotelier Mamaia face parte din actiunile Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului de privatizare a activelor pe care statul le mai detine in sectorul de turism, astfel incat acestea sa poata beneficia de investitiile necesare dezvoltarii si cresterii competitivitatii acestora.





Sursa foto : litoralulromanesc.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri