Atat Primaria Municipiului Cluj-Napoca, cat si numeroase asociatii si organizatii non-guvernamentale sustin candidatura orasului printr-o serie de manifestari culturale integrate in proiecte de promovare de mare anvergura.

In cadrul proiectului “La pas prin orasul comoara” derulat de Primaria Cluj-Napoca, Qual Media Group s-a aliat scopului de a promova valorile orasului si turismul in zona, organizand Festivalul medieval in perioada 30 septembrie – 2 octombrie 2011.

Cavaleri medievali, domnite, trupe de teatru si menestreli au animat strazile orasului, spre bucuria miilor de spectatori prezenti. Serile nu s-au incheiat cu focuri de artificii, ci cu spectaculoase proiectii tridimensionale pe cladirile istorice din centrul orasului. Evenimentul a fost mediatizat in presa regionala, care l-a apreciat ca fiind un real succes.

Prin organizarea Festivalului medieval s-a facut un pas inainte pentru apropierea Clujului de statutul de Capitala Culturala Europeana. Acest festival a avut o abordare inovativa, prin care Qual Media Group și-a propus sa promoveze imaginea destinației turistice Cluj-Napoca, potențandu-i totodata aspectul multicultural.

In cadrul aceluiasi proiect, si urmarind aceleasi obiective, Qual Media Group a realizat campania de promovare outdoor, amplasand panouri publicitare in cele mai mari orase din tara, campanie care a fost amplu reflectata in presa nationala.

Experienta si creativitatea demonstrate de Qual Media Group vor fi implicate in curand si in realizarea materialelor de promvoare prin care Primaria doreste sa insufleteasca proiectul “ La pas prin orasul comoara”.

Astfel, Qual Media Group are un rol insemnat in a conferi o nota integratoare acestor activitati, contribuind la comunicarea unitara si eficienta a mesajului Cluj-Napoca - Capitala Culturala Europeana 2020.

Qual Media Group este totodata advertiserul care a dus numele si imaginea Romaniei la Bruxelles: nu doar ca agentie de publicitate cu birou in centrul orasului, ci si ca membru al Parlamentului European al Companiilor. Nucleul creativ si de productie este insa la Cluj, unde a si luat fiinta compania.

Din 2008, an in care recesiunea a inceput sa tulbure piata de publicitate, agentia s-a extins si s-a limpezit, astfel ca in 2011 are birouri in București, Brașov și Bruxelles, iar peste 25% din cifra anuala de afaceri a companiei este generata de clienti din Uniunea Europeana , din afara Romaniei, relevanti la nivel internațional.
Qual Media Group nu este atipica doar prin faptul ca a crescut in ultimii 3 ani, ci si prin diversitatea serviciilor pe care le presteaza. Un alt element diferentiator, de baza in constituirea avantajului competitiv, este investitia de 1 milion de euro pe care agentia a realizat-o in 2008, achizitionand liniile de productie tipografica.

Citeste si:

Printre clienții de durata ai Qual Media Group se numara companii-lider in mai multe domenii economice: doua banci aflate in top 10, lanturi de retail, firme de construcții, IT, consultanța, turism, telecomunicatii, FMCG.

Compania clujeana lucreaza in proiecte majore axate pe servicii de editura si advertising cu cateva dintre cele mai importante nume in domeniul academic si cultural: A.R.A.C.I.S, S.N.S.P.M.A, cinci Universitati de stat din Bucuresti si din tara, cea mai mare organizatie europeana activa in domeniul educatiei, Muzeul National de Arta, Muzeul Civilizației Dacice si Romane Deva si alte muzee din tara.

Si alte prestigioase institutii publice, cum ar fi: Banca Naționala a Romaniei, Romexpo, Loteria Romana, Camera de Comerț și Industrie a Romaniei, Ministerul Finanțelor Publice, Registrul Auto Roman, Romsilva, mai multe camere de comerț, agentii de dezvoltare regionala colaboreaza cu Qual Media Group, beneficiind de serviciile profesioniste de comunicare ale agentiei.

Qual Media Group a definit o abordare sistemica a campaniilor integrate de comunicare si informare. Astfel, a fost posibila o colaborare eficienta cu 48 de institutii din administratia publica locala - primarii, consilii locale si consilii judetene – care acopera efectiv toata tara, calculand doar ultimii 3 ani.

Prin experiența internaționala acumulata și prin diversitatea clienților pe care ii are, Qual Media Group ajuta la imbogațirea “portofoliului” de evenimente cultural-artistice de care Cluj-Napoca are nevoie pentru a deveni capitala culturala europeana in 2020.

Festivalul Mozart, un reper in viața culturala clujeana, este produs tot de Qual Media Group. Noua identitate a festivalului, dar și cea a Societații Culturale Mozart, ambele create de catre agenția Qual Media Group, au fost extrem de bine primite atat de catre publicul larg, cat și de catre celelalte societați Mozart din Europa, intrunite la conferința continentala desfașurata la Salzburg la inceputul acestui an.
Tot agentia Qual Media Group a fost implicata si in inaugurarea stadionului Cluj Arena in toamna anului 2011, contribuind, prin serviciile de profil furnizate, la succesul evenimentului.

Acestor proiecte li se adauga colaborari incepute mai de demult, precum promovarea Balului Operei, a Galei Universitații de Arta și Design din Cluj, a Festivalulului International de Arta Fotografica, a Festivalului International de Muzica si Arta Transilvania (T.I.M.A.F.), a unor evenimente realizate de Comunitatea Maghiara din Romania și a TEDxCluj, franciza locala a TED.com, precum si cateva proiecte majore de marketing sportiv: promovarea echipei de fotbal feminin CFF Olimpia Cluj (campioana Romaniei) și a echipelor de fotbal și rugby ale Universitații Cluj, promovarea Crossului Companiilor, organizarea turneului de golf Community Challenge si implicarea in promovarea festivalului de film Comedy Cluj.

Cei 50 de oameni care formeaza Qual Media Group au invatat sa nu fie doar creativi, au invatat sa fie responsabili, fapt confirmat de testimonialele clientilor si partenerilor, dar mai ales de reusita proiectelor intreprinse pana in prezent. Pentru viitor, agentia Qual Media Group si-a propus sa mentina traiectoria ascendenta si orientarea catre sustinerea proiectelor culturale, ca parte a misiunii proprii de responsabilitate sociala.