"Costul suplimentar este de doar 4 euro pentru un bilet si spun asta ca sa previn o noua runda de plangeri multiple ale operatorilor privati doar pentru a justifica o crestere de preturi", a spus Boagiu, intr-o vizita pe Aeroportul Bucuresti-Otopeni.

Prezent la eveniment, directorul general al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, Tudor Jidav, a afirmat, citat de Mediafax, ca zborurile low cost vor fi mutate pe Otopeni in luna martie a anului viitor si ca a invitat deja operatorii privati sa inceapa transferul.

Potrivit lui Jidav, costurile de operare pe Aeroportul Otopeni sunt mai ieftine decat la Budapesta, respingand astfel afirmatia directorului executiv al companiei Wizz Air, Jozsef Varadi, care a spus ca serviciile pe Aeroportul din Bucuresti sunt ridicol de mari in comparatie cu cele practicate de aeroportul din capitala Ungariei.

"Personal, nu inteleg de ce se fac astfel de afirmatii de genul ca Aeroportul Otopeni este mai scump fata de Budapesta. Lucrurile stau exact invers. Budapesta este mai scumpa decat Bucurestiul", a afirmat Jidav.

Citeste si:

1. Sunteti de acord cu mutarea curselor low cost pe Otopeni?


Varadi a mai afirmat, ca mutarea zborurilor low cost de pe Aeroportul Baneasa pe cel din Otopeni este "cel mai rau lucru care se putea intampla aviatiei", intrucat forteaza companiile sa scumpeasca biletele sau sa iasa de pe piata. "Managementul Aeroportului Otopeni nu va face bine daca forteaza companiile low cost sa se mute. Cred ca Wizz Air are o pozitie destul de buna pe piata incat sa nu plece, dar daca va trebui sa ne mutam, vom fi fortati sa ne revizuim capacitatea de transport si tarifele. Cel mai rau lucru care se poate intampla pietei de aviatie este ca, din cauza unei decizii ca aceasta, companiile sa plece si sa faca investitii pe alte piete", a declarat Jozsef Varadi.

El spune ca Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) practica tarife mai mari comparativ cu alte aerogari din regiune precum Varsovia si Budapesta.