Implementarea acestui serviciu va realiza o afluenta constanta a pasagerilor catre portile de imbarcare si se va reduce timpul de asteptare in fata ghiseelor de inregistrare (check-in clasic), se arata int-un comunicat al companiei.

Aplicatia check-in la kiosk asigura posibilitatea pasagerilor sa-si efectueze singuri formalitatile de inregistrare pe zbor (check-in). Aceasta aplicatie va fi prima de acest tip dezvoltata in limba romana si va fi disponibila si in 14 limbi de circulatie internationala.

Pasagerii vor avea posibilitatea sa aleaga singuri locuri in avion, pe baza biletului electronic, a cartii de identitate sau a pasaportului, iar identificarea si inregistrarea se vor putea efectua in baza cartii de identitate.

Dupa ce au finalizat formalitatile de check-in la kiosk, pasagerii au posibilitatea de a tipari cartea de imbarcare si, daca nu au bagaj pentru cala, pot merge direct la poarta de imbarcare. Pasagerii care au bagaj pentru cala vor trebui sa se prezinte la ghiseele Tarom "Baggage Drop-Off" din aeroport, pentru a preda bagajul de cala.

Citeste si:

"Aceasta facilitate va simplifica operatiunile de imbarcare la aeroport pentru pasagerii Tarom care se vor bucura de singurul serviciu de acest tip in limba romana si alte 14 limbi printre care engleza, franceza, spaniola, italiana, olandeza, rusa" a declarat in comunicat Viorel Vladoiu, director de operatiuni sol al companiei.

Serviciul de check-in online este disponibil pentru toti pasagerii Tarom care se afla in posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate in cooperare cu liniile aeriene partenere - Air France, KLM si Air Europa si operate cu aeronavele acestora.

Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom a fost infiintata in 1954 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.