Tarom va reintroduce in orarul de vara destinatiile Nisa si Dubrovnik, creste frecventa unor curse interne si va renunta la zborul Cluj Napoca - Frankfurt si retur, a anuntat, vineri, operatorul aerian, scrie Mediafax.
Orarul de vara este valabil in perioada 25 martie - 27 octombrie.

Astfel, Tarom va intoduce doua curse saptamanale in zilele de joi si duminica din Bucuresti catre Nisa si Dubrovnik si retur si va opera doua frecvente zilnice Bucuresti-Londra si retur pentru a veni in ajutorul clientilor care calatoresc in interes de serviciu, dar si celorlalti pasageri care doresc plecarea din Londra in cursul diminetii, iar din Bucuresti in cursul serii.

Totodata, operatorul va opera trei curse pe saptamana pe relatia Bucuresti-Budapesta si retur (zbor introdus in luna februarie).

In ceea ce priveste traficul intern, compania va creste frecventa curselor Bucuresti-Cluj-Napoca si retur si Bucuresti-Timisoara si retur cu un zbor pe zi, astfel ca vor exista sase zboruri zilnice.

Pe aeroportul din Cluj, Tarom va renunta la linia Cluj Napoca - Frankfurt si retur din cauza gradului mic de incarcare a avioanelor pe aceste curse, dar va mentine zborul Cluj-Napoca - Viena si retur.

Numarul pasagerilor transportati de Tarom a stagnat anul trecut la 2,19 milioane pasageri, iar operatorul a pierdut astfel pozitia de lider al pietii in fata competitorului low-cost Wizz Air, care a transportat cu 23% mai multi calatori, respectiv 2,7 milioane pasageri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri