Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral a organizat la sfarsitul saptamanii trecute licitatia pentru transmiterea dreptului de folosinta a plajei Marii Negre, fiind inchiriati, pentru unul sau mai multe sezoane estivale, peste 150.000 metri patrati de plaja.
Potrivit unui comunicat al ABADL, ofertele au putut fi depuse pana la 13 martie si au fost deschise in perioada 14 - 18 martie, potrivit Mediafax.

"Au fost cumparate 123 de caiete de sarcini si au fost depuse 97 de oferte. Cel mai solicitat sector a fost Mamaia VII, cu cele 23 de subsectoare, pentru care au fost depuse 60 de oferte. De altfel, sectoarele din statiunea Mamaia au fost cele mai solicitate, fiind urmate de cele din Eforie", a declarat responsabilul de comunicare al ABADL, Catalin Anton.

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de inchiriere a sectorului de plaja este licitatia publica, iar tipul contractului este inchiriere pentru unul sau mai multe sezoane estivale.

In urma analizarii ofertelor depuse pentru un numar de 42 de subsectoare, comisia de licitatie a atribuit 34 de subsectoare, cu o suprafata totala de aproximativ 155.000 de metri patrati de plaja.

"Pe cinci subsectoare a fost depusa o singura oferta, iar pe alte trei subsectoare ofertantii au fost descalificati pentru ca nu au intocmit documentatia asa cum prevedea caietul de sarcini", a precizat Anton.

Eventualele contestatii pot fi depuse in termen de 48 de ore de la afisarea rezultatelor, adica in zilele de luni si marti, iar comisia de solutionare a contestatiilor va avea la dispozitie cinci zile pentru a se pronunta cu privire la aceste contestatii. Dupa afisarea rezultatelor finale va fi anuntata si cea de-a doua etapa a licitatiei pentru plaje, unde vor fi scoase sectoarele neadjudecate in prima etapa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri