"Am mai vorbit cu patronii de hoteluri, vom mai vorbi tot timpul, suntem in contact permanent cu asociatiile patronale... Pe de alta parte, Ministerul Turismului nu poate sa puna un zambet pe fata angajatului respectiv. Deci e o problema de management a fiecarui operator hotelier", a spus Petrescu.

El a afirmat ca spera "din tot sufletul" ca hotelierul sa il faca pe angajatul lui sa inteleaga ca daca are zambetul pe buze si o servire cu adevarat buna are si mai mult de castigat.

"Altfel, standardele in turism sunt pe numar de stele, pe tot felul de servicii oferite, iar controalele ministerului se pot adresa doar catre aceste lucruri. Daca are nu stiu cati metri patrati camera, daca ofera concret, fizic, anumite lucruri... Cum se achita de serviciile pe care trebuie sa le ofere, din pacate nu se poate cuantifica in asa fel incat ministerul sa poata interveni pe vreo cale legala", a spus Petrescu.

Citeste si:

El a afirmat ca "Apele Romane" au asigurat MDRT ca plajele vor fi amenajate pe 1 mai si ca tot ce are MDRT de facut este sa promoveze litoralul si sa incerce sa aduca turisti.

"Plajele depind de Apele Romane, salubritatea depinde de autoritatea locala, hotelurile sunt private, agentiile de turism sunt la randul lor private, drept pentru care ceea ce depinde de noi facem si eu zic ca facem bine", a mai apreciat ministrul.