Compania estimeaza ca pana la finele anului curent, serviciul nou lansat va genera intre 20 si 30% din vanzarile Vola.ro.

“Lansarea propriei platforme de rezervari online reprezinta un moment important pentru Vola.ro. Inca de la infiintarea companiei, in urma cu 5 ani, ne-am dorit sa fim o agentie de turism cu servicii complete, iar lansarea hotelurilor ne apropie de acest deziderat”, a declarat Daniel Truica, managing partner Vola.ro.

Rezervarea hotelului prin noua platforma are la dispozitie pentru selectia hotelului dorit atat o casuta de cautare a unui hotel anume, cat si numeroase filtre, precum proximitatea de un anumit punct de interes, pretul sau clasificarea. Unicitatea produsului este conferita si de integrarea opiniilor independente postate pe TripAdvisor.com, astfel ca la efectuarea rezervarii unui hotel prin Vola.ro se pot vizualiza atat recomandari, cat si fotografii reale facute de catre calatori.

Citeste si:

“In curand vom integra platforma de rezervari hoteluri cu cea de bilete de avion, pentru a oferi clientilor pachete turistice complete”, a adaugat Truica.

Noul sistem de rezervari ofera acces la peste 250.000 de hoteluri din intreaga lume, integrand Booking.com cu alti mari funizori de hoteluri.

Businessul Vola.ro functioneaza si in Polonia prin www.fru.pl, compania sora, iar in aprilie 2012 a intrat pe piata din Ucraina cea de-a treia agentie din grup www.avio.ua , acesta fiind un prim pas catre extinderea agentiei catre Europa de Est.