ANAT solicita pentru al treilea an consecutiv sprijinul MDRT, pentru a face cunoscute programele speciale, astfel incat sa fie demolat mitul conform caruia "in Romania e scump si prost", a anuntat asociatia, potrivit careia statul nu s-a implicat nici in acest an in promovarea interna.
"Pentru al treilea an consecutiv solicitam sprijinul MDRT pentru a face cunoscute aceste programe speciale, astfel incat sa demolam mitul conform caruia in Romania e scump si prost. Dimpotriva, trebuie sa invatam romanii sa aleaga cea mai buna oferta, si anume cu ajutorul unui agent de turism, alegand programele si perioadele speciale si efectuand rezervarile din timp", a declarat intr-un comunicat presedintele ANAT, Corina Martin, conform Mediafax.

Ea a adaugat ca pana in prezent asociatiile nu au fost sprijinite in actiunile de promovare interna de catre MDRT.

"Consider insa ca statul are obligatia de a se implica in atragerea romanilor in vacante in Romania, pentru a sprijini dezvoltarea turismului romanesc. Asteptam sa se produca schimbarea de mentalitate si de directie", a mai spus Martin.

ANAT a lansat programul "Zile gratuite de vacanta", realizat in parteneriat cu hotelierii din Romania, care include oferte speciale precum acordarea unui numar de zile gratuite de vacanta dupa modelul "5=7".

"Asta inseamna ca turistul plateste cinci nopti si sta sase sau chiar sapte", se arata intr-un comunicat al ANAT.

Programul face parte din proiectul "Vacanta in tara mea" 2012, proiect care reuneste mai multe campanii promotionale distincte, precum "Inscrieri timpurii", "Litoralul pentru toti", "O saptamana la munte", "Saptamana de refacere balneara", "Vacanta la tara" sau "Delta Dunarii pentru toti".


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri