In teorie, este o idee buna sa iti achizitionezi produse de toaleta in recipiente mici atunci cand calatoresti, pentru a economisi spatiu si bani, pe care i-ai plati pe taxe de aeroport. Cu toate acestea, magazinele din aeroporturi taxeaza destul de mult aceste recipiente, pentru care turistii platesc pana la de opt ori pretul unui produs de dimenstiuni normale din supermarket. Vezi cum poti evita aceasta situatie.
Astfel, in contextul in care pasageriior care calatoresc in strainatate cu avionul nu le este permis sa aiba in bagajul de mana produse lichide in recipiente care depasesc 100 ml, creste numarul celor care platesc sume destul de mari pentru a achizitiona produsele de dimensiuni mici, scrie Daily Mail.

Studiile, realizate de site-ul de calatorii travelsupermarket.com, au aratat ca producatorii si comerciantii se folosesc de restricitiile impuse privind aceste produse si fixeaza preturi semnificativ mai mari decat cel ale produselor normale.

Astfel, cercetatorii au demostrat ca un spray antiperspirant standard Dove de 150 ml costa o lira (5,7 lei), in timp ce acest produs la demensiunile permise in avion (35 ml) costa 1,99 lire (11,4 lei).

De asemenea, in timp ce o sticla de apa de gura Listerine costa trei lire in mod normal, in magazinele de pe aeroporturi ajunge ca o sticluta de 35 ml sa coste peste o lira.

In aceasta situatie, turistii au doua variante. Acestia pot sa cumpere cat mai putin de pe aeroporturi si achizitioneze de la destinatie sau sa isi cumpere produsele de toalete inainte de a pleca si sa le distribuie in recipiente mici.


Sursa foto: icyabstract.onsugar.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri