Fuzelajul 787 Dreamliner este produs din materiale compozite, si nu din aluminiu - materialul traditional utilizat la constructia aeronavelor - iar Boeing sustine ca noul model consuma cu 20% mai putin carburant decat alte aeronave de marime comparabila, in principal datorita reducerii greutatii, potrivit Mediafax.

Pe langa eficienta energetica, Boeing sustine ca noul model ofera confort sporit pasagerilor, cu functii precum ajustarea opacitatii geamurilor sau iluminare LED cu mai multe faze. Datorita constructiei din materiale compozite, interiorul aeronavei poate suporta un grad mai ridicat de umiditate, care permite presurizarea cabinei cu mai mult oxigen.

United Continental, formata in 2010 prin fuziunea a doua dintre cele mai mari linii aeriene americane, a comandat aproximativ 50 de unitati 787 Dreamliner din care a primit pana in prezent doua. Varainta achizitionata de companie are 219 locuri pentru pasageri.

Dificultatea noului proces de fabricatie a intarziat cu 3 ani si jumatate debutul 787 Dreamliner in zboruri comerciale, care a avut loc anul trecut in Japonia, pe o ruta operata de compania All Nippon Airways.