„In urma sugestiilor primite de la pasagerii nostri am anuntat extinderea serviciului check-in online la 14 zile inainte de data de calatorie, ceea ce aduce un plus de confort celor care doresc sa-si efectueze check-in-ul online de acasa, atat pentru zborurile de dus cat si pentru cele de intoarcere”, a declarat Daniel de Carvalho, corporate communications manager la Wizz Air.

Compania a lansat si Wizz Discount Club, conceput special pentru clientii fideli ce calatoresc in grup sau care achizitioneaza mai mult de un bilet Wizz Air pe an.

Pana la 20% dintre pasagerii Wizz Air sunt calatori de business ce aleg serviciul de spatiu suplimentar la picioare, locuri rezervate si date flexibile de calatorie, iar prin introducerea Wizz Discount Club compania se asteapta sa creasca interesul famililor de a calatori ieftin. Calitatea de membru al Wizz Discount Club este valabila un an, pentru o taxa de 30 euro iar beneficiile sale sunt valabile pentru pana la 9 persoane aflate pe aceeasi rezervare.

Wizz Air este cea mai mare linie aeriana low-fare, low-cost din Europa Centrala si de Est si opereaza o flota de 39 aeronave Airbus A320 de la 16 baze, cu peste 250 de rute facand legatura a 82 de destinatii din 29 de tari.