Proiectul include proiectarea si executia structurii rutiere aeroportuare, canalizare pluviala, instalatii electrice si balizaj, marcaje si inscriptionari, organizare de santier, probe tehnologice si intretinere in perioada de garantie a lucrarilor, potrivit unui anunt al companiei aflata sub autoritatea Ministerului Transporturilor, scrie Mediafax.

Cheltuielile pentru investitia de baza sunt estimate la 111,9 milioane lei, la care se adauga cele pentru proiectul tehnic si detaliile de executie (1 milion de lei), organizarea de santier (5,1 milioane de lei) si probe tehnologice (circa 670.000 lei).

"Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 11,38 milioane lei, respectiv 8,75% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica", potrivit sursei citate.

Contractul este finantat prin Programul Operational Sectorial de Transport, din Fondul European de Dezvoltare Regionala (69,25%) si bugetul de stat (30,75%), iar termenul de finalizare este de 13 luni de la data atribuirii.

Citeste si:

Lucrarile vor fi atribuite prin licitatie deschisa, pretul ofertei si componenta tehnica avand ponderi egale, de 50%.

Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18 martie.

Aeroportul International Mihail Kogalniceanu este una dintre cele opt companii unde Ministerul Transporturilor a relansat procedurile pentru listarea la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a cate 5% din actiunile detinute, operatiune inghetata la jumatatea anului 2010 din cauza crizei financiare.