Daca fuziunea devine realitate, noua companie ar avea o capitalizare de peste 10 miliarde de dolari si ar deveni cel mai mare operator dupa trafic in SUA, depasind United Continental Holdings, scrie Mediafax.

Tranzactia, implicand exclusiv un schimb de actiuni, ar fi implementata ca parte a planului de reorganizare a American Airlines, aflata in prezent sub protectia legii falimentului in SUA.

Sursele citate au avertizat ca negocierile pot inca esua, scrie Wall Street Journal. American Airlines s-a opus in mai multe momente unei fuziuni, preferand sa iasa din procesul de reorganizare ca operator independent. Puncte precum impartirea actiunilor si a functiilor de conducere nu sunt inca definitivate.

Citeste si:

Finalizarea unui acord ar mai putea dura cateva saptamani, chiar daca cele doua parti se grbabesc sa incheie acordul pana la 15 februarie, cand expira o intelegere semnata intre creditorii American Airlines pentu pastrarea secreta a informatiilor. Intelegerea vizand confidentialitatea discutiilor ar putea fi prelungita, intrucat termenul ar fi dificil de respectat, au spus sursele citate.

In prezent, este avuta in vedere acordarea unui pachet de 72% din atiunile noii companii creditorilor American Airlines, iar restul de 28% actionarilor US Airways.

Fuziunea ar reprezenta ultimul pas al unui proces de consolidare pe piata din SUA, care ar fi dominata, astfel, de patru operatori importanti - noua companie, United Continental, Delta Air Lines, si Southwest Airlines.