Compania aeriana flydubai, care a inceput in luna octombrie a anului trecut operarea pe ruta Bucuresti-Dubai, estimeaza pentru acest an peste 20.000 de pasageri si intentioneaza sa deschida curse si dintr-un alt oras din Romania.
In 2012 compania a avut pe ruta Bucuresti-Dubai aproximativ 7.300 de pasageri, iar pentru anul in curs estimeaza ca va transporta peste 20.000 de persoane, potrivit Mediafax.

Cresterea se bazeaza, printre altele, pe faptul ca zborurile vor fi pe tot parcursul anului si pe cresterea solicitarilor pentru Dubai ca destinatie turistica.

"Actualul numar de zboruri, trei pe saptamana, va fi pastrat pentru consolidare traficului si atingerea unui grad de incarcare de 80-85%. Vom creste numarul de zboruri in perioada sarbatorilor de iarna", a declarat Nicolae Demetriade, presedintele agentiei World Travel, reprezentantul in Romania al flydubai.

Potrivit lui Demetriade, compania intentioneaza ca din acest an sa opereze zboruri spre Dubai si dintr-un alt oras din Romania.

Pretul mediu al unui bilet dus-intors Bucuresti-Dubai este 450 de euro.

Compania va participa pentru prima oara la un targ de turism din Romania, fiind prezenta la evenimentul care se va desfasura intre 14 si 17 martie la complexul Romexpo din Bucuresti.

Infiintata in martie 2008, flydubai este compania aeriana cu cea mai mare crestere din lume. De cand a inceput sa opereze, in iulie 2009, compania a infiintat o retea de rute operationala cu mai mult de 50 de destinatii de-a lungul Orientului Mijlociu, Africa, subcontinentul indian, Asia si Europa Centrala si de Est. Flota companiei flydubai este formata din 28 de aeronave noi Boeing 737-800.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri