"Imi plac noutatile si imi plac provocarile. In plus de asta, imi place sa ajut oamenii, sa ii fac constienti de faptul ca sanatatea este mai usor de mentinut decat de recastigat. Cum noi nu suntem o natie foarte atenta si grijulie cu sanatatea noastra, iar piata internationala pentru preventie, grija, wellness adevarat este foarte ofertanta, a trebuit doar sa aleg conceptul si brandul pe care sa le promovez in Romania. Si am ales o companie japoneza", spune Noemi Hangan, care desfasoara activitatea prin firma Deluxe Decor Rituals.

Ce inseamna conceptul "wellness room"

"Ultimii 7 ani din viata i-am petrecut, ca angajat, in industria turismului. Am lucrat atat in administratie publica cat si in mediul privat. Am reusit sa cunosc destul de bine partea de business, dar si nevoile, dorintele, curiozitatile clientilor, ale turistilor. Astfel, a identifica o veriga lipsa in oferte nu a fost foarte greu. Asa am decis sa aduc in hotelurile din Romania conceptul de «wellness room», care este perfect adaptabil conceptului japonez initial de «wellness home»", a adaugat Hangan.

Mai exact, spune Noemi Hangan, este vorba despre spatii, precum locuinte, camere de hotel sau birouri, dotate cu:

- sistem de filtrare si imbunatatire a calitatii aerului (aparatul KenkoAir dotat cu filtru medical ULPA elimina 99,9995% din particulele aeropurtate, creand un mediu bogat in ioni negative, si opereaza fara ozon.

- sistem gravitational de filtrare a apei de baut – curata apa de la robinet, o face alcalina, o imbunatateste, o restructureaza si o transforma in renumita “apa vie”. Exista si un cap de dus, care filtreaza toate impuritatile, metalele, clorul din apa cu care ne spalam.

Citeste si:

- sistem de dormit pe baza de cele mai avansate tehnologii magnetice. Perna, plapuma si salteaua formeaza un cocon magnetic in jurul nostru si ne ajuta sa adormim mai repede si mai ales sa ajungem in etapele de somn adanc (REM) cand muschii se relaxeaza, tensiunea arteriala scade, respiratia incetineste si apare cresterea, respectiv repararea de tesut. De asemenea, numai in acest stagiu adanc hormonii sunt eliberati si energia este restaurata.

Cel mai dificil moment in dezvoltarea afacerii

"Cel mai greu este convingerea proprietarilor de structuri de cazare asupra beneficiilor pe care le vor avea. Fiind o tehnologie si un concept foarte noi, unii percuteaza mai greu. Insa, cei care au un flux constant de turisti straini, de exemplu, au fost cei mai deschisi. Tot mai multi sunt insa cei care inteleg ce trebuie sa se diferentieze de concurenta. Ei sunt cei care investesc initial intr-o singura astfel de camera. Apoi, vazandu-i succesul, transforma si alte camere din hotelul sau pensiunea lor", a explicat Noemi Hangan.

Investitii si asteptari

Noemi Hangan a precizat ca afacerea este deschisa de mai putin de un an.

"Investitia initiala a fost de circa 5.000 euro, bani investiti in produse. Tehnologiile si conceptul sunt atat de noi, incat am vrut sa le testam pe noi insine, inainte de a decide daca vom face o afacerea din asta si apoi de a le recomanda. O parte din bani i-am avut «la ciorap», restul de la prieteni", afirmat Noemi Hangan.

Ea spera ca pana la finalul acestui an sa instaleze cel putin 50 de camere wellness in hotelurile din tara, astfel ca veniturile sa depaseasca de 150.000 euro.

"Planuri avem multe si ambitioase. Speram sa adaugam cate 50 – 70 camere de hotel pe an si odata ce vom ajunge la o retea de hoteluri care au aceasta facilitate, vom lansa un ghid special pentru ele. Trebuie inteles ca acei turisti care au acasa deja un astfel de sistem, vor cauta sa se cazeze in hoteluri care le ofera aceleasi conditii. Apoi, urmeaza o conectare cu retelele similare din alte tari ale lumii", a precizat Noemi Hangan.