Pasagerii de pe Aeroportul International Henri Coanda vor putea face comenzi la taxi pe doua touch screen-uri, incepand de marti, informeaza un comunicat al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti.
Aceasta facilitate va putea fi utilizata gratuit de catre pasageri, urmand sa inlocuiasca integral actualul sistem de taxi la comanda telefonica de pe Aeroportul Henri Coanda, dupa o perioada de testare de 30 de zile, scrie Mediafax.

Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se va simplifica la minimum, sistemul utilizand un soft in mai multe limbi, dar si o interfata grafica intuitiva, accesibila inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limba de circulatie internationala.

In prezent, pe Aeroportul Henri Coanda, sunt amplasate, pentru taxiurile la comanda, doua help-desk-uri, pe fluxul de sosiri, cu panouri informative continand numere de telefon ale companiilor de taxi si tarifele practicate de acestea, precum si telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor.

Reorganizarea activitatii de taximetrie pe aeroportul Otopeni a fost implementata de la 1 februarie 2013 si a vizat extinderea gamei de servicii oferite pasagerilor, care astfel pot utiliza serviciile de taxi la comanda, la orice companie de taximetrie.

Masurile de la aeroport vizand taximetria au fost luate dupa ce, anul trecut, o studenta japoneza a fost ucisa de un barbat care a acostat-o la sosirea pe Aeroportul Henri Coanda, propunandu-i sa o transporte cu un taxi catre destinatia dorita.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri