Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) si-a bugetat cheltuieli pentru investitii de 376,9 milioane lei in acest an, in crestere cu 40% fata de nivelul realizat anul trecut, de 270,4 milioane lei, si un profit brut de 22,6 milioane lei, de trei ori mai mic fata de 2012, scrie Mediafax.
Potrivit datelor din proiectul de buget pentru acest an, CNAB anticipeaza venituri totale de 668,6 milioane lei, mai mari cu aproape 10% fata de nivelul inregistrat in 2012, si cheltuieli de 645,9 milioane lei, in crestere cu 19%.

In aceste conditii, profitul brut estimat pentru acest an este de 22,6 milioane lei, de trei ori mai mic fata de castigul aferent anului trecut, care s-a plasat la 67,9 milioane lei.

Compania a programat pentru acest an cheltuieli cu bunurile si serviciile de 272,8 milioane lei si cheltuieli cu personalul de 130 milioane lei. Cele din urma includ cheltuieli de 76,7 milioane lei pentru salarii, iar la categoria "bonusuri" este prevazuta suma de 18 milioane lei.

Administratorul aerogarilor din Otopeni si Baneasa se asteapta sa incheie anul cu 1.300 de angajati.

Potrivit datelor anuntate in aprilie, cele doua aeroporturi a avut anul trecut un trafic total de 7,54 milioane de pasageri si 98.592 miscari aeronave (aterizari si decolari). Fata de anul 2011, numarul pasagerilor este mai mare cu 1,3%.

Compania si-a inceput activitatea in februarie 2010 si este detinuta de Ministerul Transporturilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri