Ministrul pentru IMM-uri si turism, Maria Grapini, vrea sa convinga hotelierii romani sa promoveze produsele romanesti in vitrine special amenajate in fiecare unitate hoteliera, o astfel de initiativa urmand sa fie aplicata si la ambasadele din strainatate si la sediile Institutului Cultural Roman, relateaza Mediafax.
"Vreau sa vorbesc cu hotelierii romani sa existe vitrine cu branduri romanesti in fiecare hotel. De asemenea, in ambasade, iar Institutul Cultural Roman are spatii unde pot fi promovate produse mestesugaresti romanesti (...) Vrem, totodata, sa organizam de doua ori pe an, targuri de produse romanesti. In urma acestor masuri va creste vizibil apetitul romanilor pentru produse romanesti", a spus vineri Grapini.
Ea a adaugat ca ministerul va derula o noua meniera de promovare a produselor romanesti, sub un alt slogan decat cel utilizat de fostul guvern.
"Nu mi-a placut cum suna programul trecut lansat de guvern si nu ca era de alt guvern. Sloganul era «Cumpara romaneste». Eu consider ca romanii cumpara prost. «Cumpara romaneste» te induce la metoda de cumparare, nu ca sa cumperi un produs romanesc, felul de a cumpara. Romanii inca cumpara ieftin, nu verifica calitatea, merg pe ce-i mai ieftin, merg la Dragonul Rosu si cumpara ce-i mai ieftin, nu au cultul cumpararii si de aceea mi s-a parut ca nu suna bine si am zis ca renuntam. Dam drumul la o scrisoare la toate patronatele si propunem ca sloganul sa fie «Cumpara un produs romanesc de calitate», sa fie explicit", a explicat Grapini.
Programul ar putea fi realizat prin parteneriat public-privat si ar putea cuprinde si actiuni zonale, unde sa fie promovate produsele romanesti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri