“Cresterea cea mai mare a fost inregistrata pe partea de business travel management, unde am reusit sa largim portofoliul de clienti corporate pe care ii servim, precum si pe segmentul VIP/Premium. Apropierea verii a consolidat insa si vanzarile pe piata vacantelor, unde, ca particularitate, am observat ca turistii incep sa-si schimbe prioritatea «Mare, Soare, All Inclusive», optand pentru croaziere, destinatii exotice sau vacante mai complexe, precum circuitele", a declarat Sorin Vaduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.

De asemenea, la cresterea din prima jumatate a anului si-au adus aportul si sejururile la Disneyland Paris, care se afla in topul preferintelor clientilor agentiei.

Perfect Tour estimeaza pentru acest an un avans de 60% al afacerilor, de la 30 milioane de euro in 2012, la peste 50 milioane de euro.

Citeste si:

Agentia de turism Perfect Tour a fost infiintata in 2004, iar in prezent are filiale in Romania, Repuplica Moldova, Statele Unite ale Americii, Ucraina si Bulgaria.