Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a pus la dispozitia pasagerilor, incepand de vineri, 9 august, al treilea terminal touch-screen pentru realizarea comenzilor taxi la Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB).
Terminalele cu display touch screen sunt utilizate de pasagerii AIHCB incepand cu data de 30 aprilie, pana in prezent fiind inregistrate peste 78.000 de comenzi taxi prin intermediul acestor dispozitive, ceea ce dovedeste succesul acestui serviciu.

Odata cu punerea in folosinta a terminalelor cu touch screen, realizarea comenzilor taxi a fost simplificata la minimum, sistemul utilizand un soft dedicat multilanguage, dar si o interfata grafica intuitiva, accesibila inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limba de circulatie internationala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri