Firmele de organizare de evenimente reprezinta in prezent 0,03% din totalul firmelor din Romania. Mai exact, din aproximativ 600.000 de firme inregistrate in Romania, numai 264 au ca domeniu principal de activitate Organizarea de Targuri si Expozitii, cu codul CAEN aferent acesteia.

Aproape jumatate dintre acestea sunt in Bucuresti, unde sunt inregistrate 124 de firme. Pe urmatoarele locuri in clasament, in functie de numarul de firme, sunt judetele Cluj si Timis, cu 17 respectiv 16 firme inregistrate cu acest domeniu principal de activitate.

Cele mai multe dintre firmele romanesti de organizare de evenimente au mai putin de 10 angajati. Exceptii se intalnesc doar in judetele Bucuresti, Cluj, Dolj , Iasi si Ilfov, unde sunt inregistrate firme cu peste 10 angajati. Din totalul de 264 de firme doar 12 au peste 10 angajati, iar opt dintre acestea sunt in Bucuresti.

In Capitala este inregistrata singura firma de organizare de evenimente cu peste 100 de angajati din Romania, Romexpo SA.

Citeste si:

Cele aproximativ 250 de firme care activeaza in domeniu au rulat, in 2012, aproape 200 milioane de lei. Mai exact, cifra totala de afaceri din domeniu a fost de 187,4 milioane lei, echivalentul a 43 de milioane de euro. Trei sferturi din aceasta suma a fost declarata de firmele din Bucuresti, care au avut o cifra de afaceri cumulata de aproape 33 de milioane de euro. Profitul total declarat al firmelor de organizare de evenimente a fost de 3,3 milioane de euro in 2012.

Firmele romanesti de organizare de evenimente au avut un numar total al angajatilor de 1.088 din care 677 in Bucuresti, balanta fiind inclinata in favoarea Capitalei de cei aproape 200 de angajati ai Romexpo.

Cifrele sunt doar in mica masura relevante pentru piata de evenimente din Romania, la care contribuie si firmele private, prin organizarea de evenimente proprii, hotelurile, restaurantele, agentiile de turism si firmele de PR.

Creative Business Management organizeaza traininguri si cursuri de perfectionare si comunicare din anul 2010. Cursurile sunt acreditate de Consiliul National pentru Formarea Profesionala a Adultilor (CNFPA) si recunoscute de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Ministerul Educatiei si Cercetarii. Trainerii Creative Business Management au experienta in marketing traditional si marketing online, precum si in management si comunicare.