"Semnam in aceasta saptamana contractele de promovare cu opt mari turoperatori germani. Va fi prima campanie multianuala, integrata, care vizeaza perioada 2014-2015. Este o campanie care va fi derulata prin toate canalele de marketing, de la promovarea prin intermediul cataloagelor pana la promovare in mediul online, campanii business-to-business, business-to-consumer, campanii de promovare outdor in agentiile revanzatoare ale turoperatorilor, reviste de specialitate din Germania, dar si cu distribuire in alte tari", a declarat Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).

Printre marcile prin intermediul carora Romania va fi promovata pe piata germana se numara Neckermann, Dertour, Studiosus, FTI, Gebeco/Dr. Tigges (marci ale concernului TUI) si ITS.

In Germania va fi promovat brandul de turism al Romaniei, respectiv cele sase produse strategice: orasele ca destinatie de weekend, turismul rural, turismul balnear, turismul in natura, turismul de aventura si turismul de sanatate.

Citeste si:

Banii provin din fonduri europene si se negociaza separat cu fiecare turoperator, iar suma totala se ridica la cateva sute de mii de euro pe an.

Anul trecut au ajuns in Romania aproape 230.000 de turisti germani, potrivit datelor Institutului National de Statistica, in crestere cu 10% fata de 2011.

Romania a fost exclusa anul trecut din cataloagele unor turoperatori germani, printre care TUI si ITS.