"Vom incepe un proiect de promovare outdoor a Romaniei pe pietele tinta (SUA, Germania, Austria, Franta, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar si pe unele piete de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), prezent la targul World Travel Market, care se desfasoara in perioada 4-7 noiembrie la Londra, scrie Mediafax.

Proiectul se va derula pe urmatorii doi ani si va costa 5-6 milioane de euro.

"Sunt prevazute diferite modalitati de promovare outdoor. In Marea Britanie, de exemplu, Romania va fi promovata de la taxiuri pana la cladiri, metrouri si aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale Romaniei. Toata promovarea se face in baza unei analize detaliate a fiecarei piete. Vom promova turismul cultural, turismul in natura si ecoturismul", a spus Filipescu.

Citeste si:

Atractiile turistice romanesti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.

Filipescu a adaugat ca panourile publicitare vor fi amplasate si in zone de tranzit, aeroporturi, in statii de metrouri si pe autostrazi. In Spania reclamele vor fi facute si pe autobuze.