Datorita popularitatii de care se bucura ‘selfie’ (fotografiile-autoportret facute cu telefonul), aplicatiile foto au ajuns pe locul al doilea in topul aplicatiilor cel mai frecvent utilizate in vacante (29%), intrucat peste un sfert din femei (27%) folosesc retelele de socializare pentru a posta fotografii si informatii din vacanta. Pe de alta parte, barbatii tind mai degraba sa foloseasca harti si aplicatii pentru stiri.

British Airways a constat ca aplicatiile cele mai frecvent utilizate in vacanta sunt:
• Aplicatii pentru informatii meteo (32%)
• Aplicatii foto (29%)
• Aplicatii pentru harti (23%)
• Aplicatii pentru retele de socializare, pe care se impartasesc diverse informatii (21%)
• Aplicatii pentru stiri (16%)
• Aplicatii pentru retele de socializare, in dorinta de a afla ce se mai intampla (14%)
• Aplicatii pentru traduceri (12%)
• Aplicatii pentru ghiduri locale de calatorie (11%)

Peste 4,5 milioane de persoane urmaresc compania British Airways pe canalele sale media de socializare, printre care Facebook (peste un milion de Like-uri), Twitter Marea Britanie (325 000 de fani), Twitter SUA (347 000), Pintrest (760 pinuri), Instagram (23 000 de fani), YouTube (26 000 abonati), Google+ (2,5 milioane fani) si Sina Webo (162 608).

Sursa foto: captura thevine.com.au