Pachetele turistice in Israel ale Paralela 45 sunt cu 23% mai scumpe decat pelerinajele organizate in Israel de Basilica Travel, agentia Bisericii, se arata intr-un comunicat al Patriarhiei, dupa ce Alin Burcea i-a acuzat pe preoti ca organizeaza excursii mai scumpe decat agentiile, scrie Mediafax.

Astfel, potrivit Patriarhiei, un pelerinaj de 7 zile si 6 nopti in Israel, organizat de Basilica Travel, costa 695 de euro, cu toate costurile incluse, taxe de aeroport, pretul biletelor de intrare la obiectivele vizitate, asigurare de sanatate, microbuze pentru deplasarea pe Muntele Taborului etc.

"In plus, fiecare pelerin primeste gratuit in momentul inscrierii in pelerinaj Sfanta Scriptura, un DVD care contine filmul documentar Pelerini in Tara Sfanta si o brosura cu informatii si explicatii de la fiecare obiectiv religios inclus in program", se arata in comunicatul Biroului de presa al Patriarhiei.

Potrivit sursei citate, un pelerinaj de 6 zile si 5 nopti in Israel organizat de Paralela 45 costa 555 de euro, fara taxe de aeroport (in valoare de 160 de euro), asigurare medicala (10 euro), microbuze pentru deplasarea pe Muntele Taborului (5 euro).

"Daca adaugam costurile neincluse in pretul initial al pelerinajului de catre Paralela 45, constatam ca pretul real al unei excursii in Israel organizata de aceasta agentie de turism este de 730 euro pentru un program cu o zi in minus fata de cel oferit de Basilica Travel. In concluzie, pretul pachetelor turistice in Israel oferite de Paralela 45 sunt cu 156 de euro (cu 23%) mai scumpe decat pelerinajele organizate in Israel de Basilica Travel. Asa se explica faptul ca tot mai multi romani aleg sa mearga in pelerinaj cu birourile de pelerinaj ale Patriarhiei Romane, deoarece platesc mai putin pentru oferta de servicii net superioare celor oferite de agentiile de turism (preot insotitor, asistenta religioasa si spirituala, participarea la Sfanta Liturghie)", se mai arata in comunicat.

In replica, Alin Burcea, proprietarul agentiei Paralela 45 si prim-vicepresedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), a afirmat ca depe site-ul Basilica Travel au disparut in ultimele doua zile ofertele de 780 de euro pentru un pelerinaj in Israel si fotografia patriarhului, care promova aceste excursii.

"Ma simt magulit de faptul ca Patriarhia vorbeste despre Paralela 45. Inseamna ca cei 23 de ani de activitate nu au fost degeaba. Ceea ce ma intristeaza este faptul ca sfintii parinti nu au inteles nimic din reprosurile noastre, ale ANAT, nu ale lui Alin Burcea: Etica si Morala! Este etic si moral sa vinzi excursii in bisericile din Romania? Este etic si moral sa fie portile bisericilor tapetate cu programe de excursii? Este etic si moral sa se interzica prin ucaz patriarhal sa se organizeze excursii de catre preoti, altfel decat prin Basilica Travel?", a spus Burcea.
El le-a recomandat "sfintilor parinti" sa mediteze la problemele de etica si morala.

"Intre timp, Autoritatea Nationala pentru Turism va verifica licentele si brevetele la toate centrele de pelerinaj din Romania si la toate unitatile de cazare ale Bisericii", a adaugat el.

Burcea a declarat miercuri intr-o conferinta ca preotii inalca etica atunci cand profita de enoriasi pentru a-i atrage in diverse excursii, care sunt mai scumpe la ei decat prin agentiile de turism, pentru ca banii trebuie sa ajunga pana la episcop. El a mai spus ca pretul unui pachet pentru Israel este de 700 de euro la o agentie, iar "la preoti" se vinde cu 780 de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri